Wikia

WoWWiki

Norgannon

Dyskusja0
2593strony na
tej wiki
Neutral 32
Norgannon Tkacz Snów
Norgannon
Płeć Mężczyzna
Rasy Tytan Aesir
Klasa Czarodziej, Mag (RPG)
Przynależność
Stanowisko Strażnik Wiedzy i Mistrz Magii
Lokacja
Unknown
Status Aktywny
Sprzymierzony Praworządny neutralny

Norgannon to mężczyzna z rasy tytanów aesir. Jego platynowoskóre ciało emanuje tajemną mocą o tak niewiarygodniej sile, że skóra błyszczy, a włosy stają dęba Norgannon nosi długi płaszcz skrywający jego głowę i tunikę, jak rónież długą brodę.

Norgannon jest mistrzem magii tajemnej, wiedzy, tajemnic i dziwów. W wielu światach stworzonych przez tytanów, użytkownicy magii wielbią go jako ucieleśnienie ich sztuki i szepczą jego imię podczas rzucania zaklęć, podczas gdy inni wzywają je, by chronić się przed spaczeniem magii tajemnej. Azeroth niewiele o nim wie, z wyjątkiem strażników w Uldaman, Ulduarze i Uldum.

Tytani wolą nie używać magii tajemnej z powodu jej wpływu na naturę. Aman'Thul Najwyższy Ojciec nakazał Norgannonowi skatalogować wszystkie zaklęcia i magiczne zdarzenia we wszechświecie, w tym tajemną magię pochodzącą z Wirującej Pustki. Dzięki tej wiedzy Najwyższy Ojciec ma nadzieję pewnego dnia pokonać Płonący Legion i innych wrogów. Norgannon wie niemal wszystko i jest beznamiętny, jego twarz jest pozbawiona wyrazu. Jest on historykiem Tytanów i dzierży wielki dysk z wyrytymi na nim glifami i zapisami, podobnymi do tych znanych z Dysków Norgannona z Uldaman.

Gdy Azeroth zostało stworzone, Norgannon powierzył część swojej magii niebieskiemu smokowi Malygosowi i nakazał mu zostać strażnikiem magii i tajemnej wiedzy. Powierzył mu również mapę linii skupienia Azeroth, znaną jako Arcanomicon. Po pokonaniu Malygosa, Dar Alexstraszy może zawierać Znak Norgannona.

Walka

Wobec poważnego zagrożenia, Norgannon wzywa do pomocy Eonar, Aggramara i Aman'Thula. Stara się unikać walki wręcz i razić wroga zaklęciami z dystansu bądź z powietrza. Jeśli zostanie zmuszony, użyje lustrzanego odbicia jako iluzji i zacznie rzucać zaklęcia obszarowe. Może on przenieść swych sojuszników w bezpieczne miejsce, jeśli to będzie potrzebne.

Inspiracje

Questionmark-medium
Artykuł, lub jego sekcja, zawiera tylko domysły, obserwacje lub opinie, prawdopodobnie związane z fabułą Warcrafta, lub oficjalnych doniesień Blizzarda.Poniższy tekst nie powinien być brany za właściwą fabułę gry!

Może on być wzorowany na nordyckim bogu Bragim, patronie poezji i wiedzy, lub na Mimirze, bogu runów i wiedzy.

Jego imię może mieć związek z Organonem, terminem, którym Arystoteles określił studia nad logiką.

Więcej od Wikii

Losowa wiki