FANDOM

Nekropolia służy jako podstawowe centrum dowodzenia w armii nieumarłych. Przetwarzane jest tutaj drewno dostarczane przez ghule oraz odbywa się tutaj szkolenie lojalnych akolitów. Nawet pozostawiana samej sobie, nekropolia jest chroniona przez duchy zmarłych. Później budowla ta może zostać przekształcona w Hale Umarłych, by w końcu stać się Czarną Cytadelą.

Historia

Król Lisz zaadaptował surowy styl architektoniczny nerubian po Wojnie Pająka, a Naxxramas zostało dosłownie wyrwane z powierzchni ziemi przez agentów Króla Lisza. Powiada się, że za utworzenie zarówno Naxxramas, jak i Acherus odpowiada Obrahiim Podróżnik.

World of Warcraft

W World of Warcraft typowe nekropolie można było ujrzeć podczas Inwazji Plagi, jak również potężną nekropolię Naxxramas dryfującą nad Wschodnimi Ziemiami Plagi. W Wrath of the Lich King można spotkać wiele nowych nekropolii, lecz nie znajdzie się już Naxxramas w starym miejscu, gdyż budowla ta przeniosła się na Cmentarzysko Smoków. Poza tym miejscem nekropolie można znaleźć w Tundrze Borealnej (dwie) oraz w Zul'Drak (trzy). Kilka z nich występuje również na Koronie Lodu.

Nazwane nekropolie

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki