FANDOM

Nazgrel to elitarny NPC poziomu 62 oferujący zadania , przebywający w koszarach Thrallmaru na Półwyspie Piekielnego Ognia w Outland.

BiografiaEdytuj

Nazgrel

Nazgrel w Warcraft Adventures

Nazgrel, ostatni syn Kash'drakora był jeźdźcem Ramienia Sythegore'a, który służył pod Thrallem podczas Inwazji na Kalimdor. Będąc weteranem Drugiej Wojny, lojalnym żołnierzem Orgrima Doomhammera i dawnym więźniem obozów internowania Sojuszu, Nazgrel nie znosi Przymierza, a w szczególności ludzi. Postrzega działania Thralla podtrzymujące rozejm z ludźmi jako słabość i wierzy, że jedynie wojenne zwycięstwo jest sposobem narzucenia Przymierzu swojej woli. Nazgrel jest jednak bardzo lojalny wobec Wodza Wojennego, więc jego opinie nie wpływają na jego poczynania.

Po Bitwy o Górę Hyjal, Thrall zabrał Hordę na obszar Sawanny, który ogłosił swą własnością i nazwał Durotarem na cześć swego ojca. Stolicą został Orgrimmar, a Nazgrel został szefem jego ochrony.

Podczas wznoszenia Orgrimmaru, Bloodfeather, królowa harpii, atakowała karawany z zapasami kierujące się ku stolicy, jednak Nazgrel nie mógł opuścić posterunku, by się z nią rozprawić. Na szczęście Rexxar, nowy przybysz w Orgrimmarze, zaoferował się pomóc Nazgrelowi i został wysłany, by się z nią policzyć. Nazgrel był bardzo zadowolony, gdy Rexxar wrócił z sercem królowej i nagrodził go ekwipunkiem ze zbrojowni.

Nazgrel był wściekły, gdy dotarły do Thralla wieści o poczynaniach ludzi na wybrzeżu, jednak podporządkował się rozkazowi, by utrzymać spokój i by wysłać Rexxara na rozmowy. Jednak kiedy utracono kontakt z przyczółkiem Gar'thoka, Nazgrel wyruszył z Rexxarem, by to zbadać i odkrył obozy ludzi na wybrzeżu. Nazgrel czuł, że atak może być ttylko kwestią czasu, więc wysłał Rexxara i jego sojuszników na Wyspy Echowe, by ostrzec trolli.

W World of WarcraftEdytuj

Od tego czasu Nazgrel wciąż nie kwestionując rozkazów służy Thrallowi. Przed patchem 2.0.1 można go było spotkać w Ostoi Grommasha w Dolinie Mądrości, w orczej stolicy w Orgrimmarze.

The Burning CrusadeEdytuj

NazgrelWoW

Nazgrel w Thrallmarze

W World of Warcraft: The Burning Crusade Nazgrel został przeniesiony z Orgrimmaru na Outland, gdzie dowodzi przyczółkiem Thrallmar na Półwyspie Piekielnego Ognia. Ten ruch dał mu znacznie ważniejszą rolę do odegrania w World of Warcraft, gdyż jest on główną postacią w tym frontowym mieście, podobną do Danatha Trollbane'a w Przymierzu.

ZadaniaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Linki zewnętrzneEdytuj

Ważne postacie z uniwersum Warcrafta
Alliance 15 Przymierze Aegwynn · Anduin Lothar · Alleria Windrunner · Antonidas · Bolvar Fordragon · Daelin Proudmoore · Danath Trollbane · Jaina Proudmoore · Khadgar · Kurdran Wildhammer · Maiev Shadowsong · Malfurion Stormrage · Medivh · Muradin Miedziobrody · Rhonin · Terenas Menethil · Tirion Fordring · Turalyon · Tyrande Whisperwind · Uther Lightbringer · Varian Wrynn · Velen · Anduin Wrynn
Horde 15 Horda Blackhand · Broxigar · Cairne Bloodhoof · Cho'gall · Drek'Thar · Durotan · Eitrigg · Garona Halforcen · Garrosh Hellscream · Grommash Hellscream · Gul'dan · Halduron Brightwing · Kilrogg Deadeye · Lor'themar Theron · Nazgrel · Ner'zhul · Orgrim Doomhammer · Rexxar · Rommath · Sen'jin · Sylvanas Windrunner · Thrall · Varimathras · Varok Saurfang · Vol'jin
Plaga Anub'arak · Arthas Menethil · Kel'Thuzad · Król Lisz
Siły Illidana Akama · Illidan Stormrage · Kargath Bladefist · Lady Vash · Teron Gorefiend