NPC

Dyskusja0 Udostępnij

Alieshor.jpg

NPC: Alieshor (flight master)

NPC (Non-Player Character) to każda postać z świata World of Warcraft, z którą można wejść w interakcje, a która nie jest kontrolowana przez graczy tylko przez skrypt serwera.

Typowe przykłady takich postaci to władcy lotów, NPC oferujący zadania, sprzedawcy, nauczyciele umiejętności oraz profesji czy też wartownicy.

Przyjaźni NPC

Przyjaznych NPC wskazuje torba (Npc bag on 16x16.png jeśli to sprzedawcy), chmurka (GossipGossipIcon.png jeśli można z nimi rozmawiać) lub wykrzyknik (Quest Avail 16x16.png jeśli oferują questy) gdy najedziesz na nich kursorem myszy. Niektórzy sprzedawcy wymagają najpierw rozmowy, zanim przystąpią do transakcji.

Wskaźniki: Pointer talk on 32x32.png w zasięgu rozmowy Pointer talk off 32x32.png poza zasięgiem

Wrodzy NPC

Wrogo nastawieni NPC są czasem zaliczani do "Mobów".

Wskaźniki: Pointer sword on 32x32.png w zasięgu Pointer sword off 32x32.png poza zasięgiem

Źródła strony

http://www.wowwiki.com