Fandom

WoWWiki

Moonglade

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Neutralne Moonglade
Poziomy: 10-70
Moonglade.jpg
StolicaNighthaven (2,500)
Populacja5,000
RasyNight elfNight elf Nocne elfy (4,250)
Dryad Driady (400)
TaurenTauren Taureni (250)
Keeper of the grove Strażnicy zagajnika (100)
Ustrój politycznyhierarchia religijna
WładcaRemulos
LokacjaPółnocny Kalimdor

Księżycowa Polana jest schronieniem dla druidów i domem Kręgu Cenariońskiego. Tutaj taureni i nocne elfy egzystują w pokoju, zjednoczeni miłością do natury. Konflikty międzyrasowe nie są na Polanie tolerowane.

Druidzi przybywają tutaj, by połączyć się z Wielkim Duchem Niedźwiedzia (na poziomie 10 lub wyższym). Tylko po uzyskaniu błogosławieństwa ducha mogą oni nauczyć się przybierać formę niedźwiedzia. Co dziwne, w krainie stworzonej specjalnie dla druidów przebywa tylko jeden ich nauczyciel.

Na dnie Jeziora Elune'ara śpi półbóg Omen.

Historia

Księżycowa Polana jest domem druidów od tysięcy lat. Kiedy w starożytnych czasach Płonący Legion zniszczył Kalimdor, Polana została nietknięta. Druidzi nocnych elfów weszli w stan głębokiej medytacji w bezpiecznych jaskiniach kurhanów, posyłając swoje duchowe ja do Szmaragdowego Snu. Pozostałe nocne elfy zbudowały miasto Nighthaven. Podczas Trzeciej Wojny Księżycowa Polana ponownie stała się spokojnym schronieniem dla elfów. Mimo że toczono tu walki, ziemia nie została przeklęta. Zanim stworzono Teldrassil, Księżycowa Polana była domem dla większości populacji nocnych elfów.

Niegdyś docierała tutaj Złota Droga, bardzo popularny trakt handlowy biegnący aż do Wielkiej Windy na granicy Sawanny i Tysiąca Igieł. Gdy Spaczony Las popadł w zepsucie, a obcy nie byli już mile widziani w tunelach furbolgów z plemienia Drewnianej Paszczy, kraina stała się mocno izolowana. Ostatnimi czasy pokój Księżycowej Polany został zakłócony, gdy jedna z okrutnych istot z Koszmaru zamieszkała w jednym ze skrzydeł Kurhanów Stormrage.

Jak się dostać?

Shrine of Remulos.jpg

Kaplica Remulosa

Mimo że w większości Księżycowa Polana jest spokojną krainą, dla niskopoziomowych graczy dostanie się tutaj może sprawić trochę problemów. By dojść tutaj pieszo, trzeba przebyć przez groźny Felwood i przekraść (lub przebić) przez Timbermaw Hold lub zdobyć co najmniej reputację nieprzyjazną w tej frakcji.

Druidzi mogą się teleportować na Księżycową Polanę od poziomu 10, co pozwala szybko dostać im się do Darnassus lub Darkshore, gdy tego potrzebują.

Podczas wydarzenia Lunar Festival każdy może się tutaj teleportować po wykonaniu określonego zadania, a później zdobyć trasę lotu.

Można również użyć sztuczki, by przedostać się tu z Darkshore. Płynąc daleko na północ i później na wschód od najdalszego krańca krainy, krajobraz w pewnym momencie zmieni się na zielone wzgórza, a nazwa obszaru zmieni się na Moonglade. Na góry jednak nie da się wspiąć. Wystarczy się utopić (trzeba uważać, żeby lokacja nie zmieniła się na Veiled Sea). Po utonięciu zostaniesz wskrzeszony na lokalnym cmentarzu.

Geografia

Lake Elune'ara.jpg

Jezioro Elune'ara

Księżycowa Polana porośnięta jest zdrowym, niedotkniętym spaczeniem lasem, starożytnym i silnym. Jest ona otoczona przez wysokie góry, oddzielające ją od reszty świata.

W krainie nie ma żadnych instancji ani pól bitewnych. Mimo że kraina jest bardzo żyzna i pełna życia, nie ma tutaj żadnych ziół ani rud.

Mapa i subregiony

WorldMap-Moonglade.jpg
Lake Elune'araNighthavenShrine of Remulos
Stormrage Barrow DensTimbermaw Hold

Punkty podróży

Neutral 15.gif Trasy lotów z Nighthaven

Alliance 15.png Trasy lotów z Shrine of Remulos

Horde 15.png Trasy lotów z Shrine of Remulos

Obszary przyległe

Nazwa obszaru Frakcja Poziomy Kierunek Dostęp
Felwood Neutral 15.gif 48-55 South, then west Piechotą przez Timbermaw Hold lub lecąc z Shrine of Remulos do Talonbranch Glade lub Bloodvenom Post.
Winterspring Neutral 15.gif 55-60 South, then east Piechotą przez Timbermaw Hold lub lecąc z Shrine of Remulos do Everlook

Ważne postacie

Stormrage Barrow Dens.jpg

Kurhany Stormrage

Księżycowa Polana jest domem kilku ważnych postaci. W Nocnej Przystani Dendrite Starblaze wspiera młodych druidów w pozyskaniu formy niedźwiedzia, formy wodnej i leczenia trucizn. Rabine Saturna poszukuje bohaterów do walki z silithidami, a w Kaplicy Remulosa Strażnik Remulos próbuje usunąć skażenie, które dotknęło cztery szmaragdowe smoki. Wiadomo, że czasami pojawia się tutaj duchowa forma Malfuriona Stormrage.

Zadania

Główny artykuł: Moonglade quests

Więcej w Fandom

Losowa wiki