Fandom

WoWWiki

Moonbrook

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Przymierze Moonbrook
Moonbrook.jpg
TypTown
RasyHumanHuman Ludzie
PowiązaniaPrzymierze
LokacjaPołudniowo-zachodnie Westfall
PodróżDone.gif Loty Undone.gif Transport masowy
StatusActive
Źródła: World of Warcraft

Moonbrook to kontrolowane przez Bractwo Defiasów wymarłe miasto położone na południowy zachód od Strażniczego Wzgórza. Na Ziemiach Zachodnich znacznik miasta będzie kierował właśnie ku temu miejscu. Jest tak ze względu na to, że Defiaski Handlarz, wolny kupiec, przebywa w jednym z budynków i jest przyjaźnie nastawiony do wszystkich graczy, bez względu na frakcję. Sprzedaje on niskopoziomowe wyposażenie skórzane i przebywa na piętrze Karczmy Moonbrook; może on również naprawiać przedmioty. Jego miejsce przebywania jest również najbliżej od Stormwind położonym przyczółkiem przyjaznym dla Hordy. Jedną z prominentnych rodzin Moonbrook była rodzina Copperów, która żyła w rezydencji w zachodniej części miasteczka.

Gdy Bractwo Defiasów poniosło klęskę, miasto zostało zajęte przez Brygadę Ziem Zachodnich.

Historia

Przed przybyciem orków do Azeroth, Moonbrook służyło jako lokalne centrum dla uprawnych terenów Ziem Zachodnich. Moonbrook i siostrzane Goldshire były dwoma ostatnimi miastami, które zdobyła Horda przed spaleniem Fortu Stormwind. Miasto zostało odbudowane przez Przymierze po zwycięskiej Drugiej Wojnie.

Po zdobyciu kontroli nad Ziemiami Zachodnimi przez Defiasów, Moonbrook zostało opuszczone. Obecnie jest kontrolowane przez Bractwo i jest przez nich używane, by dostać się do głównej bazy operacyjnej, Martwych Kopalni.

Po klęsce Edwina VanCleefa i upadku Bractwa Moonbrook stało się domem znacznej liczby włóczęgów. Na rogatkach miasteczka utworzono niewielki przyczółek Przymierza.

Transport

Trasy lotów

Mieszkańcy

Moonbrook (Cataclysm).jpg

Przyczółek Przymierza w Moonbrook

Fazowanie

Obszar Moonbrook ulega fazowaniu podczas zadania Alliance 15.png [15] The Dawning of a New Day.

Więcej w Fandom

Losowa wiki