Wikia

WoWWiki

Master Apothecary Faranell

Dyskusja0
2588stron na
tej wiki
Horde 32
Master Apothecary Faranell
Master Apothecary Faranell
Tytuł <Royal Apothecary Society>
Płeć Mężczyzna
Poziom 50
Health
2 215
Mana
1 807
Reakcja Alliance Horde
Lokacja
Status Żyje
Sprzymierzony Royal Apothecary Society

Mistrz Aptekarz Faranell jest nieumarłym, Opuszczonym, przebywającym w głównej sali Aptekarium, dzielnicy Undercity. Reprezentuje frakcję Undercity, co czyni go przyjaznym w stosunku do członków Hordy. Faranell jest przywódcą Królewskiego Stowarzyszenia Aptekarzy (Royal Apothecary Society).

Zadania

Icon-delete-black-22x22 Elementy z tej sekcji zostały usunięte z World of Warcraft.

Związany jest z następującymi zadaniami:

Wygląd i historia

Zgarbiona postać kurczowo wspiera się na sękatej lasce, jakby jej ciało było zbyt słabe, by bez pomocy utrzymać się na nogach. Odziana w czarną szatę sylwetka jest wyniszczona i blada; skóra ciasno opina szkielet. Postać otacza go mdlący słodkawy odór, dobywający się z wypełnionych ziołami i składnikami kieszeni pokrywających przód stroju. Na pasku wiszą dwie różdżki, pobrzękujące o siebie przy każdym ruchu. (Lands of Conflict)

Mistrz Aptekarz Faranell był za życia czarodziejem z Dalaranu, przyjacielem Jainy Proudmoore. Był powszechnie uznawanym autorytetem w dziedzinie alchemii. Poniesione podczas ataku na miasto obrażenia (pęknięte kręgi) na zawsze zdeformowały jego sylwetkę. Padł ofiarą Plagi Ner'zhula (plague of undeath) i odrodziwszy się został wcielony do armii Króla Lisza. Faranell nie wykazywał uzdolnień w dziedzinie nekromacji, więc pomimo jego rozległej znajomości mikstur, nowy władca nie poświęcił mu zbytniej uwagi. W ten sposób magowi udało się zachować dosyć wolnej woli, by przy pomocy Sylvanas Windrunner wyrwać się spod władzy swego pana.

W służbie Sylvanas

Mistrz Aptekarz Faranell to wspaniale wyszkolony alchemik, z całego serca nienawidzący Plagi za odebranie mu życia, a także niemal równie silnie członków Przymierza. Permanentnie zgarbiony nie ma w zwyczaju patrzeć w oczy swych rozmówców, acz z jednym wyjątkiem - z uwielbieniem wpatruje się w swą umiłowaną panią, Sylvanas. Jest pierwszym członkiem oraz przywódcą założonego przez nią Królewskiego Stowarzyszenia Aptekarzy, którym kieruje wspólnie z Aptekarką Oni'jus oraz Aptekarką Brightflame Masjenal, acz od pewnego czasu ważną rolę we władzach Stowarzyszenia - choć bliżej nieokreśloną - pełni również Wielki Aptekarz Putress. Faranellowi podlega dział Badań i Rozwoju (Research & Development), zajmujący się tworzeniem nowych zabójczych substancji oraz zdobywaniem do nich składników. W szczególności nadzoruje projekt "Nowej Plagi" – zarazy, której celem jest starcie z powierzchni ziemi zarówno przedstawicieli żywych ras, jak i nieumarłych. Eksperymenty przeprowadzone są pod kierownictwem Faranella w jego laboratorium - głównej sali Aptekarium w Undercity.

Linki zewnętrzne

Więcej od Wikii

Losowa wiki