Fandom

WoWWiki

Mana-Tombs

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Mana-Tombs
MT, Tombs
Auchindoun Graphic.jpg
LokacjaAuchindoun, Terokkar Forest
RasyEthereal Ethereale
Ostatni bossKsiążę Centrum Shaffar
Instance info
Zalecany poziom64-66
Limit graczy5
KluczTryb Heroiczny: [Auchenai Key]
Mana Tomb.jpg

Wejście do Grobowców Many

Grobowce Many (ang. Mana-Tombs są skrzydłem instancji Auchindounu. Są dostępne na północ od Kręgu Obrzędów. Warto zauważyć, że sama instancja jest zwana Mana-Tombs, podczas gdy teren wejściowy przed portalem jest zwany Mana Tombs bez myślnika. Instancja zwykle zajmuje około 90-120 minut.

Historia

Auchindoun jest byłym świętym miejscem draenei i twierdzą Hordy w środku Kościanych Pustkowi, w Lesie Terokkar na Pustkowiu| Był świętną ziemią pochówku draenei póki nie przejęła go Rada Ceinia, nie przyzwała skrajnie potężnego demona starego jak sam czas i nie zniszczyła połowy Lasu Terokkar podczas tego. Przeróżne frakcje rywalizują teraz o władzę w tym magicznym miejscu: Eteryczni wysysają tajemnę energię z Grobowców Many, Płonący Legion zbiera żniwo dusz w Kryptach Auchenai, fanatycy arakkoa praktykują mroczną magię w Halach Sethekka, a Rada Cienia knuje swoją dominację nad Pustkowiem z wnętrz Labiryntu Cienia.

Jego mieszkańcy są w większości eterycznymi wrogimi Konsorcjum. Grobowce Many zapewniają reputację dla Konsorcjum, aż do Honorowej; później w zamiarze zdobybcia reputacji z Konsorcjum w Grobowcach Many, muszą zostać rozpoczęte na Heroicznym (co wymaga Honorowej z Niższym Miastem). Eteryczni Konsorcjum nie mogą wkroczyć przez anty-eteryczne zabezpieczenia postawione przez Księcia Centrum Shaffara; zamierzali wyważyć wrota z niewielkim sukcesem, lecz wciąż testowali czy ich wysiłki zadziałały - często kończąc w nagłym samospaleniu (z braku lepszego określenia) eterycznego testera posłanego przez bramę. Zgodnie z Konsorcjum, eteryczni w Grobowcach Many rabują je ślepo, a jeśli chcesz robić z nimi biznes, będziesz musiał wesprzeć ich w pozbyciu się konkurenta.

Mieszkańcy lochu

Mieszkańcy lochu

Spotkania

Bossowie Potwory

Bossowie

Mapy

Mana Tombs map.jpg

Podtereny

Zadania

Zda zadania są dostępne u wejścia do instancji:

  • N [66] Safety Is Job One - Zabij moby w instancji, wykonane przy panelu kontrolnym przed osiągnięciem Shaffara.
    • N [66] Someone Else's Hard Work Pays Off - Eskortuj głównego inżyniera z powrotem wyjścia. Prawdopodobnie najlepiej wykonane po zabiciu Shaffara i oczyszczeniu całej instancji. (Jak tylko wykonasz zadanie Safety Is Job One, kilku przyjaznych NPCów się pojawi, jeden z nich zaoferuje tobie to zadanie.)
  • N [66] Undercutting the Competition - Zabij Księcia Centrum Shaffara.

Następujące są częścią łańcucha zadań rozpoczynającego się u Neutral Image of Commander Ameer w Górach Krańca Ostrza po wypełnieniuN [70] The Mark of the Nexus-King:

Źródła

[1]

Więcej w Fandom

Losowa wiki