FANDOM

  Stub To jest dopiero zalążek artykułu - wymaga gruntownego uzupełnienia i rozbudowania. Jeżeli jesteś w stanie nam pomóc i uzupełnić ten artykuł, to kliknij przycisk Edytuj w menu tej strony i podziel się swoją wiedzą. Pamiętaj, że musisz być zalogowany, aby zmieniać treść na WoWWiki.

Mana jest głównym źródłem energii dla postaci czarujących. Wykorzystują ją oni do wyzwalania zabójczych zaklęć, tworzenia jedzenia, czy leczenia sojuszników. Zastępuje ona gniew u wojowników, energię u łotrzyków/kociej formy druida, skupienie u petów łowcy.

Poziom many podnoszony jest przez Intelekt, który zwiększa także ilość many zregenerowanej na jeden punkt Ducha. Niektóre talenty zwiększają prędkość regeneracji many, predkość regeneracji many i jej ilość tymczasowo zwiększają miktury. Mana regeneruje się bez przerwy, co 5 sekund, za wyjątkiem momentu, kiedy rzucimy zaklęcie. Nie ważne, czy spudłuje, czy zostanie w pełni odparte przez przeciwnika, musimy odczekać 5 sekund, aby nasza mana zaczęła się regenerować. Jeżeli w ciągu tego czasu rzucimy kolejne zaklęcie, zegar się resetuje i liczy od nowa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki