FANDOM

  Stub To jest dopiero zalążek artykułu - wymaga gruntownego uzupełnienia i rozbudowania. Jeżeli jesteś w stanie nam pomóc i uzupełnić ten artykuł, to kliknij przycisk Edytuj w menu tej strony i podziel się swoją wiedzą. Pamiętaj, że musisz być zalogowany, aby zmieniać treść na WoWWiki.
Neutral 32
Malorne
Malorne
Tytuł Biały Jeleń, Apa'ro
Płeć Mężczyzna
Rasa Starożytny
Klasa
  • Uzdrowiciel
  • Druid
  • Łowca
  • Przynależność
    Lokacja
    Nieznana
    Status Żyje
    Krewni
  • Elune (żona)
  • Cenarius (syn) Remulos, Ordanus, Zaetar (wnuki), Celebras (prawnuk), Cavindra (prawnuczka)
  • Biografia

    Malorne ( Znany jako: Biały Jeleń, Obserwator Dróg, Apa'ro [ definicja używana przez Taurenów ] ) - był jednym z leśnych półbogów, który zawsze przyjmował formę wielkiego białego jelenia, był uosobieniem potężnej naturalnej magii lasów. On i księżycowa bogini Elune zostali rodzicami nowego leśnego półboga Cenariusa. Faktem jest, że Malorne posiadał silną więź ze Snem, niemalże porównywalną z więzią zielonej smoczycy, był kochankiem Smoczego Aspektu - zielonej smoczycy Ysery - "Tej Która Śni". On też potrafił postrzegać świat na dwa sposoby: widział i ten senny Azeroth, jak i ten obecny.

    Wojna Starożytnych

    MalorneArchimonde

    Archimonde zabijający Malorne'a

    Podczas Wojny Starożytnych, Cenarius zwrócił się do Malorne’a i innych półbogów Azerothu, by przyłączyli się do walki przeciwko Legionowi. Po zaciekłej i długiej debacie, Cenarius wyjaśnił im, by wspólnie przyłączyć się do wojsk elfów i innych istot pod dowództwem Jaroda Shadowsonga. Gdy rany Cenariusa podczas walk okazały się zbyt ciężkie, Malorne w desperacji zaszarżował w całe połacie atakujących demonów, odciągając je i dając czas nocnym elfom na zapewnienie jego nieprzytomnemu synowi bezpiecznego schronienia. Jeden z piekielnych dowódców Legionu - Archimonde, zirytowany po utracie swej ofiary wyładował cały swój gniew na wyzywającym do walki Malorne’ie. Pomimo, że użył całej swej mocy, nie był w stanie zatrzymać Archimonde'a, który ostatecznie skręcił szyję półbogowi.

    Legenda

    Pogłoski jakoby istniała grupa Druidów Poroża, zbiór osób, którzy poszukiwali w celu przywrócenia jego mocy na Azeroth. Jeśli ci druidzi są bardzo ostrożni, to jeśli nawet istnieją, nie została ich obecność potwierdzona i widocznie mają powody by się nie ujawniać. Nie ma żadnych dowodów potwierdzających ten fakt.
    Ważne postacie z uniwersum Warcrafta
    Alliance 15 Przymierze Aegwynn · Anduin Lothar · Alleria Windrunner · Antonidas · Bolvar Fordragon · Daelin Proudmoore · Danath Trollbane · Jaina Proudmoore · Khadgar · Kurdran Wildhammer · Maiev Shadowsong · Malfurion Stormrage · Medivh · Muradin Miedziobrody · Rhonin · Terenas Menethil · Tirion Fordring · Turalyon · Tyrande Whisperwind · Uther Lightbringer · Varian Wrynn · Velen · Anduin Wrynn
    Horde 15 Horda Blackhand · Broxigar · Cairne Bloodhoof · Cho'gall · Drek'Thar · Durotan · Eitrigg · Garona Halforcen · Garrosh Hellscream · Grommash Hellscream · Gul'dan · Halduron Brightwing · Kilrogg Deadeye · Lor'themar Theron · Nazgrel · Ner'zhul · Orgrim Doomhammer · Rexxar · Rommath · Sen'jin · Sylvanas Windrunner · Thrall · Varimathras · Varok Saurfang · Vol'jin
    Plaga Anub'arak · Arthas Menethil · Kel'Thuzad · Król Lisz