Mailbox

2875stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
  Stub.png To jest dopiero zalążek artykułu - wymaga gruntownego uzupełnienia i rozbudowania. Jeżeli jesteś w stanie nam pomóc i uzupełnić ten artykuł, to kliknij przycisk Edytuj w menu tej strony i podziel się swoją wiedzą. Pamiętaj, że musisz być zalogowany, aby zmieniać treść na WoWWiki.

Skrzynka pocztowa jest obiektem umieszczonym w większości wiekszych wiosek oraz w miastach. Klikając na nią możemy sprawdzić czy otrzymaliśmy jakieś przesyłki od innych postaci.

Za pomocą skrzynki pocztowej możemy przesyłaćzłoto, przedmioty lub wiadomość zarówno innym graczom jak i naszym postaciom.

Istnieją dwa rodzaje przesyłek:

  • COD - taką przesyłką możemy sprzedać innemy graczowi przedmiot, wystarczy wpisaćcenę i odznaczyć "COD". Jeśli gracz odbierze przesyłkę wpisana ilość złota zostanie wysłana do nas.
  • Normalne przesyłki - przedmioty i złoto wysłane taką przesyłką mogą być wyjęte bez płacenia za nie, standardowy sposób przesyłania złota i przedmiotów pomiędzy nasyzmi postaciami