Wikia

WoWWiki

Maiev Shadowsong

Dyskusja0
2640stron na
tej wiki
Neutral 32
Maiev Shadowsong
Maiev9hb3
Płeć Kobieta
Klasa Kapłanka, Warden WC3RoC logo 16x32
Przynależność
Stanowisko Była przywódczyni Strażników; Dozorczyni, więzień i wreszcie zabójczyni Illidana Stormrage
Lokacja
Krewni Jarod Shadowsong (brat)

Maiev Shadowsong była nocną elfką, kapłanką bogini Elune. Po zawirowaniu czasowym spowodowanym przez Dawnych Bogów Azeroth walczyła z Płonącym Legionem. Po tym, jak Illidan Stormrage stworzył nową Studnię Wieczności i o mało co nie zabił jej brata, chciała go zgładzić. Zgodziła się jednak poczekać do jego procesu. Po skazaniu Stormrage'a na dożywotnie więzienie została jego strażniczką. Strzegła Illidana aż do jego ucieczki w czasie wydarzeń znanych z Warcraft III. Po tym wydarzeniu postanawia z powrotem zaprowadzić Illidana do więzienia. Ściga go przez cały Kalimdor a następnie w starożytnych ruinach grobowca tytana Sargerasa, podniesionych z dna morza przez orka - Gul'dana w czasie Warcraft II. Okazuje się, że Illidan chce zdobyć potężne Oko Sargerasa, aby zniszczyć Tron Mrozu. Illidan zdobywa Oko, i niszczy ruiny. Maiev ledwo udaje się uciec. Później Illidan atakując Strażniczkę, zmusza ją do wezwania Malfuriona Stormrage'a i Tyrande Whisperwind. Wspólnie odpierają atak. Od początku, stosunki Tyrande i Maiev są mocno napięte. Illidan ucieka do Lordaeronu. Elfy podążając za nim, spotykają nowych sprzymierzeńców, krwawe elfy (dawne wysokie elfy) i przewodzącego im Kael'thasa Sunstridera. Pomagają im odeprzeć atak nieumarłych, co kończy się dla Tyrande wpadnięciem do rzeki. Później objawia się prawdziwa natura Maiev. Opętana żądzą zemsty, jest w stanie okłamać Malfuriona, że Tyrande nie żyje. Po pokonaniu Illidana, zrozpaczony Malfurion, chce wymierzyć mu najwyższą karę. W tym momencie wtrąca się Kael'thas, który mówi prawdę na temat okoliczności zaginięcia Tyrande. Wściekły druid postanawia razem z Illidanem uratować ukochaną. Wdzięczny za pomoc daruje bratu życie. Illidan przechodzi przez portal do Outlandu. Maiev rusza za nim. Po przybyciu na miejsce chwyta Illidana, ale Lady Vashj i Kael'Thas odbijają więźnia. Gdy Illidan został władcą Outlandu, uwięził Maiev w więzieniu w Czarnej Świątyni.

Umiejętności w WarCraft 3 The Frozen Throne

  • Błysk - Teleportacja na krótki dystans.
  • Wachlarz Noży - Maiev obkręca się wokół własnej osi,wyrzucając do okoła noże.
  • Uderzenie Cienia - Maiev rzuca swoją bronią we wroga zadając mu obrażenia i zatruwając go.
  • Zemsta (ostateczne) - Maiev tworzy Awatara Zemsty który przywołuje niezniszczalną jednostkę z każdego pobliskiego ciała.

Broń

Łukowate, zębate ostrze na prostej rękojeści mające kształt koła.

Maiev galeria

Ważne postacie z uniwersum Warcrafta
Alliance 15 Przymierze Aegwynn · Anduin Lothar · Alleria Windrunner · Antonidas · Bolvar Fordragon · Daelin Proudmoore · Danath Trollbane · Jaina Proudmoore · Khadgar · Kurdran Wildhammer · Maiev Shadowsong · Malfurion Stormrage · Medivh · Muradin Bronzebeard · Rhonin · Terenas Menethil · Tirion Fordring · Turalyon · Tyrande Whisperwind · Uther Lightbringer · Varian Wrynn · Velen
Horde 15 Horda Blackhand · Broxigar · Cairne Bloodhoof · Cho'gall · Drek'Thar · Durotan · Eitrigg · Garona Halforcen · Garrosh Hellscream · Grom Hellscream · Gul'dan · Halduron Brightwing · Kilrogg Deadeye · Lor'themar Theron · Nazgrel · Ner'zhul · Orgrim Doomhammer · Rexxar · Rommath · Sen'jin · Sylvanas Windrunner · Thrall · Varimathras · Varok Saurfang · Vol'jin
Plaga Anub'arak · Arthas Menethil · Kel'Thuzad · Lich King
Starożyni i Eternale Cenarius · Elune · Malorne · Ursol and Ursoc · Aviana · Agamaggan · Azshara

Więcej od Wikii

Losowa wiki