Wikia

WoWWiki

Luc Valonforth

Dyskusja0
2401stron na
tej wiki
Alliance 32
Kapitan Luc Valonforth
Captain Luc Valonforth
Płeć Mężczyzna
Rasa Człowiek (Nieskategoryzowany)
Poziom 73 Elite
Health
49,700
Reakcja Alliance Horde
Lokacja
Obecna nieznana; ostatnio widziany w przeszłości na Smoczym Cmentarzysku
Status Nieznany

Kapitan Luc Valonforth był jednym z kapitanów Lordaeron (innymi byli Falric i Marwyn), którzy towarzyszyli księciu Arthasowi Menethilowi w Northrend.

Biografia

Luc (Warcraft III)
Kapitan Luc Valonforth w Warcraft III
MorpheiusDodany przez Morpheius

Gdy przybył emisariusz z Lordaeron, spotkał się właśnie z Valonforthem. Posłaniec nakazał mu wycofać armię do ojczyzny. Kapitan Luc Valonforth odpowiedział raczej na rozkac króla Terenasa niż Arthasa i przygotował armię na podróż powrotną do Lordaeron. Jednak Arthas zatopił okręty, na których można było odbyć podróż i obwinił za ten czyn swych najemników. Valonforth zabił żołdaków i bez słowa patrzył, jak Arthas deklaruje, że ukończą swoje zadanie lub polegną.

Jego późniejsze losy nie są znane, jednak można założyć, że gdy doszło do ostatniej bitwy, Valonforth walczył u boku księcia i osiągnął zwycięstwo.

Wrath of the Lich King

Po raz pierwszy pojawił się w World of Warcraft: Wrath of the Lich King. Toczą się spory, jak odróżnić postać kapitana Falrica od Luca Valonfortha, gdyż obaj byli przedstawiani jako bezimienny Kapitan w Warcraft III: Reign of Chaos.

Pojawia się po raz pierwszy podczas zadania The Truth Shall Set Us Free, podczas którego przywoływana jest wizyta Emisariusza Sojuszu, który nakazuje żołnierzom powrócić do Lordaeron.

Jednak w przeciwieństwie do reszty Zapomnianych, nie zmienia się on w duchową formę, lecz po prostu znika, jak Muradin i Arthas. To może wskazywać, że Luc Valonforth wciąż żyje. Możliwe jest, że w odróżnieniu od Marwyna i Falrica był on jednym z kapitanów, którzy przeżyli i dotarli do Valgarde, które to miasto nosi nazwę podobną do jego nazwiska. Możliwe jest, że Valgarde zostało nazwane jego imieniem i był on jego założycielem. Można zdobyć Wspomnienie Valonfortha, błyskotkę, która albo była w posiadaniu Luca Valonfortha albo została stworzona, by go upamiętnić. Dodatkowo w Hallach Odbicia (trzecim i ostatnim skrzydle Zamarzniętych Hall, 5-osobowych lochów Cytadeli Lodowej Korony), Falric posiada naramienniki dla władających magią o nazwie [Valonforth's Tarnished Pauldrons].

Podział bohaterów

W Arthas: Rise of the Lich King bezimienny kapitan dociera do Emisariusza Sojuszu. Stało się tak, ponieważ Christie Golden początkowo nie wiedziała o Lucu Valonforthu we Wrath of the Lich King. Timolas zauważył, że może być ciężko odróżnić Falrica od Valonfortha, co zgłosił Medievaldragonowi z Blizzplanet. Medievaldragon skontaktował się z Christie Golden i poinformował ją o Lucu Valonforthu. Wyjaśniła, że ponieważ ukończyła książkę przed wydaniem Wrath of the Lich King, nie wiedziała o zadaniu zawierającym wspomnienie kapitana Luca Valonfortha. Następnie Medievaldragon skontaktował się z redaktorami książki i poinformował ich o potencjalnym rozbiciu postaci. Redaktorzy zgodzili się włączyć Luca Valonfortha do książki, by wyraźnie oddzielić tę postać od Falrica. Stąd wiadomo, że Kapitan z Warcraft III podzielony jest na dwie postacie, chociaż Falric jest ważniejszy, posiadając większość kwestii mówionych i wystąpień oraz będąc jedynym grywalnym Kapitanem.

Luc Valonforth był kapitanem, który rozmawiał z emisariuszem, stąd występuje w scenie z przeszłości, podczas gdy Falric był kapitanem najczęściej używanym podczas kampanii.

Cytaty

  • "Przepraszam, emisariuszu, lecz książę jest zajęty własnymi zadaniami. Co cię sprowadza do tego odludnego miejsca?"
  • "Do diabła z nieumarłymi! Ludzie, wytniemy sobie drogę przez las!"
  • "Cóż, milordzie, twój ojciec nakazał wojskom odwrót na prośbę lorda Uthera."
  • "Tak, sir. Chcieliśmy czekać na ciebie, lecz emisariusz był stanowczy. Wszyscy ludzie skierowali się na północny zachód na spotkanie z flotą. Nasz zwiadowca poinformował nas, że drogi, jeśli takowe tu istnieją, są w rękach nieumarłych, więc byli zajęci wycinaniem ścieżki przez lasy. Jestem pewien, że będziesz mógł ich szybko złapać, sir."

Linki zewnętrzne

Więcej od Wikii

Losowa wiki