Fandom

WoWWiki

Low Common

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Wspólny niższy (Low Common) to język używany przez wiele ras. Nie ma nic wspólnego z "łamanym wspólnym", który jest krańcowo odmienny.

Niektóre ze słynnych wyrażeń są przykładami Wspólnego niższego, łącznie z krzykiem bitewnym koboldów, "Ty nie brać świeca!", oraz Ogrów, "Ja uderzać! Ty umierać!".

Wspólny niższy jest również używany przez wiele plemion Trolli na całym świecie, które stały się tak dalece barbarzyńskie, że zapomniały języka Zandali. W określonych kulturach mogą istnieć różne dialekty Wspólnego niższego. Przykładowo, język Nerglish jest uważany za niższy język wodny, podobny do Wspólnego niższego.

WAŻNE: Używanie języka Wspólnego niższego wcale nie oznacza, że używający go jest mniej inteligentny od innych.

Spekulacje

Questionmark-medium.png
Artykuł, lub jego sekcja, zawiera tylko domysły, obserwacje lub opinie, prawdopodobnie związane z fabułą Warcrafta, lub oficjalnych doniesień Blizzarda. Poniższy tekst nie powinien być brany za właściwą fabułę gry!

"Niższy Wspólny" ma wyraźny związek z istniejącymi w D&D standardowymi językami, które można znaleźć w podręcznikach. Może to być surowa i uproszczona wersja języka Wspólnego, podobnie jak łamany Wspólny.

Więcej w Fandom

Losowa wiki