Wikia

WoWWiki

Lost One

Dyskusja0
2588stron na
tej wiki
Zagubieni draenei
Lost One Art
Klasy postaciFechmistrz, Wojownik (WRPG); Łowca, Mag (lub podobna klasa), Szaman, Druid, Czarnoksiężnik, Łotrzyk, Lekarz dusz, Wyrocznia
Stolica rasowaNieznana
Przywódcy rasowiBrak (pewne grupy są rządzone przez Złamanych draenei)
Rasowy wierzchowiecBrak
OjczyznaDraenor
Główny językDraenei
Drugi językBrak
Średni wzrost200 cm
CharakterPrzeważnie chaotyczny neutralny
Źródła: Manual of Monsters, pg. 26.

Zagubieni draenei są silnie zmutowanymi, draenei poddanymi wstecznej ewolucji. Poziom ich spaczenia poszedł jeszcze dalej niż u Złamanych draenei i stali się oni rasą prymitywną i groźną. Termin "Zagubieni" może być używany w dwojaki sposób: by określić wszystkich draenei poddanych wstecznej ewolucji, jak również w odniesieniu do plemienia zwanych "Zagubionymi" żyjącymi na Bagnie Smutku w Azeroth.

Historia

Lost One Draenei

Zagubiony

Draenei, którzy żyli na planecie Argus przenieśli się do Draenoru i przystosowali się do życia pośród występujących tam ras. Draenei żyli pośród orków przez wiele pokoleń. Jednak, pod wpływem Płonącego Legionu, niegdyś pokojowo nastawieni orkowie przemienili się w brutalną Hordę, która za swój pierwszy cel obrała spokojne plemiona draenei. Niemal cała rasa została wtedy wytępiona.

Krótko potem mroczne energie, które pojawiły się w Draenorze dzięki agentom Legionu rozoczęły plugawienie i wypaczanie pozostałych przy życiu draenei, przekształcając ich w Złamanych. Później, gdy Draenor eksplodował i rozpadł się na kilka skrawków znanych obecnie jako Zaświat, niewielka grupa Złamanych pozostała przy życiu, lecz niektórzy, wciąż poddawani wpływowi niszczącej magii, dalej ulegali uwstecznieniu do jeszcze prymitywniejszego stanu niż Złamani. Ci draenei stali się Zagubionymi i zostali wykluczeni przez resztę draenei. Zapomnieli oni o naukach Świętego Światła, zamiast niego zagłębiając się w tajniki magii czarnoksięskiej. Stali się oni brutalni i nieprzewidywalni, nawet dla członków swojego gatunku.

Plemiona

DraeneiDevolution

Draenei, Złamany i Zagubiony

Obecnie istnieje kilka plemion Zagubionych, żyjących zarówno w Azeroth, jak i Zaświecie.

Plemię Zagubionych żyjących w Azeroth pochodzi z Zaświata. Krótko po tym, jak Mroczny Portal został na nowo otwarty, grupa Złamanych prowadzona przez Magtoora przeszła przezeń, nie mogąc znieść zniszczenia ich świata. Zwani Złamanymi Wygnańcami osiedlili się w osadzie Harborage na Bagnie Smutku. Jednak część z nich postradała resztki rozumu, co przyspieszyło opuszczenie ich ojczyzny. Na nowo zaczęli ewoluować, usuwać się ze społeczeństwa i rozpoczęli atakować wszystkich i wszystko, co zobaczyli. Te obdarte wraki obecnie nazywają siebie samych "Zagubionymi", noszącymi żałobę po ich dawnym świecie.

Ci Zagubieni odłączyli się od grupy Magtoora i założyli kolonię na Bagnach Smutku zwaną Martwym Sanktuarium, chociaż niektórzy zapuszczali się dalej na południe, nawet poza granice bagien. Niektórzy spośród Zagubionych zwanych Poszukiwaczami Portalu bez ustanku przemierzają Uderzone Ziemie, desperacko poszukując sposobu na powrót do domu. Kolejną siłą napędową Zagubionych jest ich żądza zemsty. Podejmą oni każde ryzyko, byle zobaczyć martwego orka.

Kilka plemion Zagubionych mieszka w Zaświecie. W Zangarmarsh mieszkają trzy plemiona: Daggerfen, Feralfen i Umbrafen. W Lesie Terokkar można spotkać Tuuremów, natomiast w Nagrandzie mieszkają Windyreedowie.

Nazwa

Nazwa pierwotnie pochodziła od plemienia żyjącego na Bagnie Smutku, którzy sami siebie nazywają Zagubionymi. Noszą oni wieczną żałobę po ich dawnym świecie, do którego pragną wrócić, lecz, gdy Mroczny Portal był zamknięty, nie mogli tego uczynić.

Ważniejsi Zagubieni

Ciekawostki

W Warcraft III: The Frozen Throne Akama i jego pobratymcy wyglądali jak dawny model "draenei", obecnie użyty dla Zagubionych. Po wypuszczeniu World of Warcraft: The Burning Crusade, ich model został zamieniony na model Złamanych. Jedynym śladem dawnego modelu są usta Akamy, charakterystyczne dla Zagubionych.

Więcej od Wikii

Losowa wiki