Fandom

WoWWiki

Lost Isles

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Horda Lost Isles
Poziomy: 1 - 12
LostIslesA.jpg
StolicaOostan
RasyPygmy Pygmy
GoblinGoblin Gobliny
Hobgoblin Hobgoblin
OrcOrc Orkowie
HumanHuman Ludzie
NagaNaga Nagi
GnomeGnome Gnomy
WładcaYngwie (domniemany)
Główne osadyOomlot Village
Town-In-A-Box
Pomniejsze osadyShipwreck Shore
Horde Base Camp
Przyczółek Przymierza
ZasóbWoda, Nafta, Kaja'mite
LokacjaZachód Maelstromu
Źródła: World of Warcraft: Cataclysm

Przeświadczenie, że każdy goblin sprzedałby swojego najlepszego przyjaciela za kilka sztuk złota nie jest do końca błędne: wielu prawdopodobnie chciałoby to zrobić, a niektórzy już tego dokonali.

Stracone Wyspy to nowy obszar, który pojawił się w World of Warcraft: Cataclysm. Ten mały archipelag znajduje się na środku wielkiego morza w Azeroth, obok Maelstromu. Gobliny z kartelu Zęzowody przybyły tu po tym jak ich dotychczasowa ojczyzna Kezan została zniszczona. Po tych wydarzeniach Gobliny sprzymierzyły się z Hordą i od tamtego czasu odbudowują swoją cywilizację w Azsharze. Goblińscy gracze mają dostęp do wyspy tylko podczas wykonywania początkowych zadań Goblinów.

Opis

Po zniszczeniu Kezan przez Deathwinga, ocalałe gobliny z kartelu Zęzowody postanowiły uciekać ze swej ojczyzny na jachcie Jastora Gallywixa. Rozbili się na Straconych wyspach po tym jak zostali zaatakowani przez wojenny okręt Przymierza. Gracz, Sassy Hardwrench oraz Jastor Gallywix wyprowadzają ocalałych na ląd. Orczy okręt, Furia Draki również został zniszczony. Utraciwszy ich "towar" dla Przymierza, Aggra, udając kapitana załogi rozbitej Furii Draki, posyła goblinów by odzyskali towar, czyli samego Thralla. Po upokorzeniu chciwego Gallywixa i zabiciu jego towarzyszy by wymusić jego współpracę, gobliny powróciły wraz z Thrallem do Kalimdoru, gdzie gobliny rozpoczęły budowę swojego nowego domu w Azsharze i przysięgły wierność Hordzie.

Uwagi

Rasa inteligentnych małp wydobywa Kaja'mite gdzieś na wyspie. Część małp wydaje się być zniewolona przez mityczne pigmeje.

Przyroda na Zagubionych Wyspach wydaje się być nieco prehistoryczna, ponieważ znajdują się tu nigdy nie widziane gatunki raptorów, dinozaurów i dodo-podobnych stworzenia. Raptory i dinozaury mają nowe unikalne modele, pokazane na Blizzardowskich rysunkach koncepcyjnych. Wyspy są pokryte egzotycznymi lasami oraz nowymi gatunkami palmowych drzew.

Wiadomość w butelce

Kezan And The Lost Islies
If your reading this, I'm probably dead.

I got shipwrecked with Kezan's other uprooted goblins on some crazy place called the Lost Isles. Hostile jungle critters are making snacks out of my fellow castaways, and I have this sick feeling that I'm next. I'd go on about the strange flora and fauna here, but who cares about some dinky rock out in the middle of nowhere when my life is on the line? Lets focus on what I can do for you, and what you can do for me.

See, when Mount Kajaro started spewing molet rock all over Kezan, my workshop and all the precious inventions within got blown to smithereens. Luckily I storied the details of the creations in my noggin. Inside this bottle you'll find every schematic to my name...free to take. You put these babies to use, and you'll be living like a trade prince in no time. I only ask one tiny thing in return - make sure the world knows who invented these gems of goblin ingenuity. You know: build a few statues in my honor, name your kids after me, that sort of thing. Quite a deal, am I right?

Explories' League Note:It appears that the author's name was not included on this letter or the hastily scribbled schematics accompanying it.

[1]

Geografia

Mapa i subregiony

WorldMap-TheLostIsles.jpg

Mapa Straconych Wysp (przed wybuchem wulkanu)

Alliance Beachhead · Bilgewater Lumber Yard · Dire Strait · Draka's Fury · Gallywix Docks · The Great Sea · Horde Base Camp · Kaja'mite Cavern · KTC Oil Platform · Landing Site · Lost Peak (Gallywix Labor Mine · Lost Caldera · Oostan [ Oostan Nord · Oostan Ost · Oostan Sor ] · Sky Falls · Volcanoth's Lair) · Oomlot Village · Raptor Rise · Ruins of Vashj'elan · The Savage Glen · Scorched Gully · Shipwreck Shore · The Slave Pits · Town-In-A-Box · Tranquil Coast · Vashj'elan Spawning Pool · Vengeance Wake · Verdant Highlands · The Vicious Vale · Warchief's Lookout · Wild Overlook

Znani mieszkańcy

Główny artykuł: NPCe na Straconych Wyspach

Zasoby

The Lost Isles concept map.jpg

Wczesna koncepcja Straconych Wysp.

Dzikie zwierzęta

Filmy

Cataclysm - Lost Isles Overview Goblin Gameplay Starting Zone - Cataclysm

Galeria

Zobacz także

Przypisy

Linki zewnętrzne

Więcej w Fandom

Losowa wiki