Fandom

WoWWiki

List of bank locations

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Celem tej strony jest wyjaśnienie, gdzie w miastach znajdują się banki i banki gildii.

Przymierze

Darnassus

Bank znajduje się w drzewie na wyspie pomiędzy Ogrodami Świątynnymi a Enklawą Cenarionu. Bank gildii znajduje się w tym samym miejscu, po lewej i prawej stronie drzewa.

Ironforge

Bank Ironforge znajduje się nieopodal głównego wejścia do miasta, po drugiej stronie mostu wiodącego do Domu Aukcyjnego na Błoniach. Banki gildii znajdują się po lewej i prawej stronie, na przeciwko bankierów.

Stormwind

Bank Stormwind znajduje się w dużym budynku w stylu przypominającym architekturę rzymską, w lewej części centralnej Dzielnicy Handlowej. Bank gildii również tam się znajduje, po obu stronach bankiera stojącego po środku lub po obu stronach wejścia.

Exodar

Bank Exodaru znajduje się w Siedzibie Naaru, pomiędzy wejściami do Kryształowej Komnaty i Krypty Świateł na zachodzie. Bank gildii również znajduje się w tym miejscu, po prawej stronie od bankierów.

Horda

Thunder Bluff

Bank znajduje się w południowo-wschodniej częsci Niższego Płaskowyżu (idź w dół rampą do podnóży wieży lotów, obok której stoi bank). Bank usytuowany jest za kilkoma innymi namiotami. Skrzynka pocztowa znajduje się po prawej stronie dzwi, a bank gildii to duży totem stojący przed wejściem.

Orgrimmar

Bank to pierwszy budynek na przeciwko głównej bramy Orgrimmaru, stojący przed wieżą lotów. Łatwo dostępny dach jest popularnym miejscem do spotkań w celach handlowych i dla zaklinaczy. Główna skrzynka pocztowa stoi po prawej stronie drzwi banku. Bank gildii to duża skrytka w kształcie kopuły, stojąca na ziemi za bankierami stojącymi po prawej i lewej stronie.

Undercity

Bank to wieża w centralnym pieścieniu Podziemnego Miasta, otoczona kręgiem z zielonego śluzu. By się doń dostać, trzeba zejść po rampie z jednego z balkonów. Skrytki gildii to przywiązane łańcuchami czaszki na czterech rogach poziomu banku, otaczające cztery okienka bankierów.

Silvermoon

Silvermoon posiada dwa banki. Pierwszy znajduje się w najbardziej na południe wysuniętej części Bazaru, natomiast drugi w najbardziej na północ wysuniętej części Królewskiego Targu.

Neutralne

Ratchet

Bank w Ratchet to dwa gobliny w okienkach, podobnie jak w Zatoce Rekrutów, na przeciwko sklepu kowalskiego. Okna banku wychodzą na zatokę, z której odpływa statek.

Gadgetzan

Podobny do kopuły budynek nieopodal południowego wyjścia z miasta.

Zatoka Rekrutów

W najdalszej części lewej strony zatoczki znajdują się dwa duże okna, podobnie jak w Ratchet. Obok stoi jedna z dwóch skrzynek pocztowych, jak również banki gildii oraz NPC obsługujący system aukcyjny.

Everlook

Goblin stojący nieopodal skrzyni ze skarbami w budynku po prawej od budynku z teleskopem na dachu. Obok stoi skrytka gildii.

Obszar 52TBC

Bank to system schodów prowadzących pod ziemię, po lewej od głównego wejścia do miasta. Banki gildii to dziwnie wyglądające urządzenia po obu stronach pokoju, każde z tych urządzeń jest mniej więcej wielkości goblina.

ShattrathTBC

Bank Aldorów

Bank Aldorów znajduje się w północno-zachodniej części Tarasu Światła.

Bank Scryersów

Bank Scryersów znajduje się w południowo-wschodniej części Tarasu Światła.

DalaranWotlk

Północny bank

Znany również jako bank Hordy, znajduje się pomiędzy Magicznym Centrum Biznesu a Sanktuarium Sunreavera. Skrytki gildii znajdują się na bocznych ścianach wewnątrz banku.

Południowy bank

Znany również jako bank Przymierza, znajduje się pomiędzy Fioletową Ostoją a Srebrzystą Enklawą. Banki gildii znajdują się na bocznych ścianach wewnątrz budynku.

Bank w Podbrzuszu

Bank znajduje się w gospodzie Uroki i Kruki. Bankier to Binzik Goldbook, obok którego stoi skrytka gildii.

Skrytki gildii

Więcej w Fandom

Losowa wiki