Fandom

WoWWiki

Leather armor

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Zbroje skórzane głównie są noszone przez łotrzyków i druidów przez całą ich "karierę", jak również przez łowców i szamanów poniżej poziomu 40. Opancerzenie skórzane oferuje lepszą ochronę niż zbroje płócienne, jednak gorszą niż zbroje typu kolczego czy płytowego. Na poziomie 40 zarówno łowcy, jak i szamani zyskują możliwość noszenia opancerzenia kolczego. Wojownicy, paladyni i rycerze śmierci mogą nosić skóry, jednak rzadko się na to decydują, ze względu na słabą wartość pancerza. Jednakże wojownik lub paladyn wyspecjalizowany w DPS czy leczeniu może wybrać opancerzenie skórzane ze względu na bonusy do obrażeń czy leczenia; dla klas tankujących jest to opancerzenie przepuszczające większość obrażeń, dlatego dla tanków zalecane jest opancerzenie kolcze lub płytowe, które z kolei nie jest konieczne dla DPS-ów czy uzdrowicieli.

Skąd pochodzi?

Opancerzenie typu skórzanego pochodzi z przedmiotów wyrzuconych z martwych przeciwników(tzn. drop), otrzymywane jest jako nagrody za wykonywane zadania, jak również może być wytwarzane przez postacie z profesją garbarstwo.

Wyposażenie i broń
Zbroje Płócienne · Skórzane · Kolczugi · Płytowe – Peleryny · Naszyjniki · Pierścienie · Trinket · Tarcze
Zestawy zbroi Rycerz Śmierci · Druid · Łowca · Mag · Paladyn · Kapłan · Łotrzyk · Szaman · Czarnoksiężnik · Wojownik
Broń Topór · Łuk · Kusza · Sztylet · Broń ręczna · Broń palna · Buzdygan · Broń drzewcowa · Kostur · Miecz · Różdżka – Jednoręczna · Dwuręczna · Główna ręka · Druga ręka · Obie ręce
Przedmioty usunięte Relikwia (Ognisty kamień · Posążek · Libram · Pieczęć · Magiczny kamień · Totem) · Broń rzucana

Więcej w Fandom

Losowa wiki