Wikia

WoWWiki

Lady Katrana Prestor

Dyskusja0
2640stron na
tej wiki

Alliance 32
Lady Katrana Prestor
Katrana Prestor
Płeć Kobieta
Rasa Smok (Humanoid)
Poziom 62
Health
4100
Majątek Gold 46 Silver 82 Copper
Reakcja Alliance Horde
Przynależność
Lokacja

Lady Katrana Prestor jest pozornie doradczynią i konsultantką Anduina Wrynna, chłopca króla Stormwind, razem z Wysokim lordem Bolvarem Fordragonem, który rezyduje w Stormwind Keep.

Życiorys

Lady Katrana Prestor i Highlord Bolvar Fordragon służą królowi jako doradcy, a często też dowodzą. Jednak Bolvar nigdy nie odważyłby się podważyć oceny “wykształconej” damy - Katrany Prestor. Wygląda na to, że jej rady są przeciwieństwem tego, co każda logicznie myśląca osoba z przynajmniej połową mózgu mogłaby wymyślić. Rezultatem interwencji Lady Prestor stało się niemożliwe normalne ludzkie przywództwo. Wydaje się, że według niej inne rasy są zbędne. Katrana zabrania nawet królowi wysyłać posiłki na ludzkie ziemie, które desperacko tego potrzebują, jak Duskwood czy Redridge Mountains. Każda relacja o aktywności wroga na tamtych terenach jest dla niej niewystarczającym dowodem, pomimo tego, iż wie o martwych mężczyznach i kobietach. Nie wiadomo co zrobiła by uzyskać taki posłuch u króla, ale bez względu na powód, zdołała podporządkować sobie króla i Lorda Bolvar, którzy wykonują jej instrukcje (chociaż niektóre są wyraźnie bezsensowne). Ona po prostu pogrywa z wojskami Przymierza, podczas gdy dobrzy ludzie umierają na froncie. Jej motywacja nie jest znana, albo pracuje dla kogoś złego, albo sama jest tak zła.

Lady Prestor to ludzka forma czarnego smoka imieniem Onyxia, matki Czarnego stada i córki Deathwinga. Jej imię to hołd złożony ludzkiej formie jej ojca - Lordowi Daval Prestor. Katrana manipuluje królestwem Stormwind, trzymając je w ciemności, podczas gdy jej brat Nefarian - Lord Victor Nefarius - manipuluje grupą Dark Horde podczas swojej walki z Ragnarosem.

Lady Katrana ukazuje się jako Dragonkin (krewna smoków) na minimapie, gdy łowca aktywuje Track Dragonkin. Gdy spróbujesz z nią porozmawiać - rzuci jedynie na ciebie zlowieszcze spojrzenie.

Zadania

Kończy się u niej następujące zadanie:

Zobacz także

Więcej od Wikii

Losowa wiki