Wikia

WoWWiki

Kurdran Wildhammer

Dyskusja0
2720stron na
tej wiki
  Icon-time Ten artykuł wymaga aktualizacji - informacje w nim zawarte są przedawnione. Jeżeli jesteś w stanie nam pomóc i uzupełnić ten artykuł, to kliknij przycisk Edytuj w menu tej strony i podziel się swoją wiedzą. Pamiętaj, że musisz być zalogowany, aby zmieniać treść na WoWWiki.
Alliance 32
Than Kurdran Wildhammer
Kurdran-wildhammer
Płeć Mężczyzna
Rasa Krasnolud (Humanoid)
Klasa Jeździec gryfów
Reakcja Alliance Horde
Przynależność
Stanowisko Than Fortecy Wildhammer, dawny Główny Than klanu Wildhammer, Jeździec Gryfów z Northeronu
Lokacja
Status Żyje
Krewni Khardros Wildhammer (Przodek), Falstad Wildhammer (brat), Maz Drachrip (dziedziczny sukcesor)
Kompani Sky'ree

Kurdran Wildhammer jest postacią kończącą zadanie przebywającą w Fortecy Wildhammerów w Dolinie Cienistego Księżyca.

Kończy on zadanie Alliance 15 [70] News of Victory.

Biografia

Kurdran Wildhammer (Dziki Młot) - jeździec gryfów z Northeron - był najwyższym thanem klanu Wildhammer oraz panem Ostępów. Podczas Drugiej Wojny orkowa Horda dowodzona przez Orgrima Doomhammera najechała ojczyznę Wildhammerów. Kurdran był jednym z pierwszych, którzy dostrzegli wroga i podążyli do bitwy. Krótko później otrzymał on wsparcie od Sojuszu Lordaeron i razem stanęli do walki z żądną krwi Hordą. Kurdran obiecał Anduinowi Lotharowi wsparcie po tym, jak Sojusz wsparł jego starania mające na celu wygnanie orków i leśnych trolli z jego ojczyzny. Kurdran wraz se swym gryfem Sky'ree stali się legendarnymi postaciami wojny, walcząc na ziemi, morzu i w powietrzu, oferując swoje wsparcie królestwom Lordaeron i Quel'Thalas. Na jego koncie znalazła się zawrotna liczba dziewięciu zabitych smoków. Po zakończeniu wojny Kurdran pozostał w Sojuszu jako zwiadowca, a jego pomoc była nieoceniona dla wysiłków sprzymierzonych armii.

Po usłyszeniu, że Skrzydła Śmierci przedarł się przez Mroczny Portal do Draenoru, Kurdran z wielkim entuzjazmem dołączył do Ekspedycji Sojuszu do Draenoru, gdzie został dowódcą Dywizji Jeźdźców Gryfów. Mimo że został on pojmany podczas rajdu na Auchindoun, Sojusz go odbił, by potem sam Kurdran mógł wywrzeć zemstę na swoich ciemiężcach.

Gdy Ner'zhul otworzył przeklęte portale w Draenorze, Kurdran zdecydował się pozostać ze swymi towarzyszami, by upewnić się, że Mroczne Portale zostaną zapieczętowane, by nie stanowiły zagrożenia dla Azeroth. Przez dwadzieścia lat uważano, że Kurdran nie żyje i został on nawet upamiętniony na pomniku wraz ze swymi towarzyszami w Dolinie Bohaterów w Stormwind.

Osobowość

Kurdran jest znany zarówno ze swego jowialnego charakteru, jak i umiłowania wojaczki. Walczy z poświęceniem i nie lubi być oglądanym w chwilach słabości, przez co rusza do bitwy, nawet gdy jest ciężko ranny. Danath Trollbane był zdecydowanie jednym z jego najbliższych przyjaciół, który wpadł w prawdziwy szał, gdy usłyszał pogłoski o śmierci Kurdrana. W przeciwieństwie do większości Wildhammerów, Kurdran nie żywi niechęci do czarodziejów i innych władających magią.

W World of Warcraft

Kurdran i Sky'ree przeżyli zniszczenie Draenoru i, po sprzymierzeniu z naaru, zbudowali swój dom w Outland. Jest on dziś thanem Fortecy Wildhammerów, przyczółka Przymierza w Dolinie Cienistego Księżyca, wzniesionym na zachód od Czarnej Świątyni. Mimo że nie zaczyna on żadnych zadań, to kończy Alliance 15 [70] News of Victory.

Postument w Dolinie Bohaterów

Kurdran

Statua w Dolinie Bohaterów w mieście Stormwind

Kurdran Wildhammer

Znany Pogromca Smoków. Mistrz Gryfów ze Szczytu Aerie. Dowódca Dywizji Jeźdźców Gryfów wcielonej do Ekspedycji Sojuszu, która pomaszerowała do ojczyzny orków - Draenoru. Prawdopodobnie zmarły.

Usłyszymy krzyk Sky'ree pośród wiatrów. Usłyszymy grzmot młota pośród górskich szczytów. Podążaj z niezachwianą wiarą, bracie. Sale naszych przodów czekają na ciebie.

Najwyższy Than Falstad Wildhammer

Galeria

Poprzednik:
Khardros Wildhammer (najwcześniejszy znany)
Stanowisko:
Naczelny Than Ostępów i klanu Wildhammer
Następca:
Maz Drachrip

Linki zewnętrzne

Ważne postacie z uniwersum Warcrafta
Alliance 15 Przymierze Aegwynn · Anduin Lothar · Alleria Windrunner · Antonidas · Bolvar Fordragon · Daelin Proudmoore · Danath Trollbane · Jaina Proudmoore · Khadgar · Kurdran Wildhammer · Maiev Shadowsong · Malfurion Stormrage · Medivh · Muradin Bronzebeard · Rhonin · Terenas Menethil · Tirion Fordring · Turalyon · Tyrande Whisperwind · Uther Lightbringer · Varian Wrynn · Velen
Horde 15 Horda Blackhand · Broxigar · Cairne Bloodhoof · Cho'gall · Drek'Thar · Durotan · Eitrigg · Garona Halforcen · Garrosh Hellscream · Grom Hellscream · Gul'dan · Halduron Brightwing · Kilrogg Deadeye · Lor'themar Theron · Nazgrel · Ner'zhul · Orgrim Doomhammer · Rexxar · Rommath · Sen'jin · Sylvanas Windrunner · Thrall · Varimathras · Varok Saurfang · Vol'jin
Plaga Anub'arak · Arthas Menethil · Kel'Thuzad · Lich King
Starożyni i Eternale Cenarius · Elune · Malorne · Ursol and Ursoc · Aviana · Agamaggan · Azshara

Więcej od Wikii

Losowa wiki