FANDOM

Neutral 32
Kazzak Supremator
Kazzak the Supreme
Tytuł <Lord Demonów Strażników Zagłady>
Płeć Mężczyzna
Rasa Ered'ruin (Doomlord)
Poziom  ?? Boss
Życie
40,623,000
Majątek 429 Gold 64 Silver 8 Copper
Reakcja Przymierze Horda
Przynależność
Lokacja
Status Żyje

Kazzak Supremator jest potężnym dowódcą ered'ruińskich strażników zagłady. Podczas dowodzenia siłami Płonącego Legionu w Azeroth, Kazzak był odpowiedzialny za ponowne otwarcie Mrocznego Portalu, po czym został przeniesiony do Outland, gdzie prowadzi armie Legionu przeciwko wszystkim, którzy się mu sprzeciwiają.

Biografia

Znany również jako Prawa Ręka Kil'jaedena i Pan Strażników Zagłady, Kazzak był jednym z najbardziej zaufanych pułkowników Archimonde'a podczas Trzeciej Wojny.

Archimonde zostawił swój miecz, Ostrze Wojenne Archimonde'a, w rękach Kazzaka. Kazzak nosi tę broń jako oznakę swego dowódca, często wznosząc miecz i używając okrzyku "Za Archimonde'a!" jako okrzuku bojowego. Po porażce swego pana, Kazzak się wycofał i okopał w Skażonej Bliźnie, najbardziej zniszczonym obszarze Strzaskanych Ziem. Został tam uwięziony i odcięty od informacji od jakichkolwiek innych demonów przebywających w Azeroth. Nawet najpotężniejsi, tacy jak Balnazzar, obawiali się go i woleli nie wchodzić mu w drogę.

Głównym i właściwie jedynym zadaniem Kazzaka było ponowne otwarcie Mrocznego Portalu, by wrócić do Draenoru, który obecnie jest strzaskanym światem Outland. Nie jest wiadome, czy chciał on służyć Illidanowi czy raczej zgromadzić armię do walki z nim. Dwa lata po założeniu Durotaru, widząc już swoją klęskę, Kazzak wszedł w posiadanie reliktu z przeszłości, emanującego nową energią. Dzięki temu artefaktowi Lord Kazzak aktywował obecny Mroczny Portal. Na swoje miejsce zostawił sługę, Wysokiego Lorda Kruula, by ten siał terror i strach w szeregach nieprzyjaciela. Kruul, w asyście wielu infernali, był widziany nieopodal większych miast Azeroth. Gdy Kazzak przedostał się z powrotem do Outland, został mianowany Panem Zagłady i ustawił swój tron na szczycie Tronu Kil'jaedena, góry na Półwyspie Piekielnego Ognia, której broni po dziś dzień.

W przeciwieństwie do wielu przywódców demonów, kierujących bitwami z tyłów i kierujących swoje sługi przeciwko wrogom, Kazzak kocha zawieruchę bitewną i sam z wielką lubością rzuca się do walki. Tam niszczy całe oddziały dzięki swej umiejętności sztormu cienia i kładzie trupem bohaterów dzięki swemu potężnemu mieczowi. Podczas bitwy wpada w szał, objawiając prawdziwy koncert zniszczenia.

Linki zewnętrzne

Ważne postacie z uniwersum Warcrafta
Alliance 15 Przymierze Aegwynn · Anduin Lothar · Alleria Windrunner · Antonidas · Bolvar Fordragon · Daelin Proudmoore · Danath Trollbane · Jaina Proudmoore · Khadgar · Kurdran Wildhammer · Maiev Shadowsong · Malfurion Stormrage · Medivh · Muradin Miedziobrody · Rhonin · Terenas Menethil · Tirion Fordring · Turalyon · Tyrande Whisperwind · Uther Lightbringer · Varian Wrynn · Velen · Anduin Wrynn
Horde 15 Horda Blackhand · Broxigar · Cairne Bloodhoof · Cho'gall · Drek'Thar · Durotan · Eitrigg · Garona Halforcen · Garrosh Hellscream · Grommash Hellscream · Gul'dan · Halduron Brightwing · Kilrogg Deadeye · Lor'themar Theron · Nazgrel · Ner'zhul · Orgrim Doomhammer · Rexxar · Rommath · Sen'jin · Sylvanas Windrunner · Thrall · Varimathras · Varok Saurfang · Vol'jin
Plaga Anub'arak · Arthas Menethil · Kel'Thuzad · Król Lisz

Więcej z Fandomu

Losowa wiki