Fandom

WoWWiki

Kalaran Windblade

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Combat
Kalaran
Image of Kalaran
Tytuł The Annihilator, The Deciever, Windblade
Płeć Mężczyzna
Rasa Młody czarny smok (Dragonkin)
Poziom 47 Elite
Życie
9,950
Reakcja Przymierze Horda
Lokacja
Studenci Giermek Maltrake

Kalaran Zwodziciel jest potężnym młodym smokiem należącym do Czarnego Stada. Początkowo objawia się on jako Kalaran Windblade, postać oferująca zadania elitarnego poziomu 55, przebywająca niedaleko Punktu Thorium w Płonącym Wąwozie.

Opowiada on historię (oczywiście zmyśloną) o swoim ojcu, który został zamordowany przez krasnoludy z klanu Ciemnego Żelaza i namawia podróżników do wspomożenia go w jego wendecie.

Kiedy kończy się ostatnie z proponowanych przez niego zadań, objawia się on w swojej prawdziwej postaci i krzyczy "Legion Czarnej Skały nadciąga, krasnoludki! Zniszczymy ziemię i podpalimy niebiosa. Nikt nie przeżyje...", co wskazuje, że należy on do grupy smoków kierowanej przez Nefariana. Nefarian bez ustanku walczy z Czarnym Żelazem o kontrolę nad Iglicą Czarnej Skały.

Szczęśliwie dla tych, którzy podejmują się jego zadań, Kalaran nie decyduje się na zamordowanie swoich pracowników. Rozkazuje on nawet swemu słudze rzucić im trochę "błyskotek", wśród których znajdują się [Axe of the Ebon Drake], [Dragonflight Leggins] i [Drakefire Headguard], zanim odlatuje, by zniszczyć ziemię i podpalić niebiosa, o czym wspomniał wcześniej.

Kalaran Windblade.jpg

Kalaran Windblade

World of Warcraft: The Comic

WoW-comic-logo-16x68.png Niniejsza sekcja zawiera informacje opublikowane w komiksach World of Warcraft.

Kalaran Windblade pojawił się na krótko w komiksie jako szpieg Ironforge wysłany do krasnoludów Ciemnego Żelaza. Gdy zaginiony król Varian Wrynn pojawił się u Wrót Ironforge, Kalaran spróbował go zamordować, jednak został powstrzymany przez Valeerę Sanguinar. W gniewie Kalaran przemienił się w swoją prawdziwą postać, jednak został szybko odegnany przez Variana.

World of Warcraft: Cataclysm

Kalaran raz jeszcze powraca w swej smoczej formie, tym razem pod imieniem Kalarana Niszczyciela. Jego śmierć jest celem zadania Neutral 15.gif [47] The Wrath of the Dragonflight.

Zadania

Removed from game Elementy z tej sekcji zostały usunięte z World of Warcraft.

Przed wydaniem World of Warcraft: Cataclysm, Kalaran był zaangażowany w następujące zadania:

Cytaty

  • Legion Czarnej Skały nadciąga, krasnoludki! Spustoszymy ziemię i podpalimy niebiosa! Nikt nie przeżyje...

Inspiracja

Postać Kalarana jest wzorowana na postaci z gry EverQuest, którą grał jeden z głównych twórców zadań do WoW, Alex Afrasiabi.

Galeria

Linki zewnętrzne

Kalaran Windblade Kalaran the Deceiver Kalaran the Annihilator

Więcej w Fandom

Losowa wiki