Fandom

WoWWiki

Invincible

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Niepokonany - Rumak księcia Arthasa Menethila, potomek klaczy Brightmane, później wierzchowiec Króla Lisza, do zdobycia w Icecrown Citadel.
Invinvible.jpg

Historia

Po narodzinach, których świadkiem był młody książę, między Arthasem a Niepokonanym formowała się więź, która niosła przyjaciół przez wir walki. Mięśnie ogiera były stworzone do prędkości, przez co zdawało się jakby latał. Książę miał nad posłusznym rumakiem pełną kontrolę, lecz to bezgraniczne posłuszeństwo doprowadziło Niepokonanego do zguby. Pewnego mroźnego, zimowego popołudnia książę chciał desperacko wyjechać z miasta, nawet gdyby oznaczało to podróż w ciężkich warunkach. Poza murami miasta, Arthas prowadził swego wierzchowca nad znaną obu przeszkodę, jednak w czasie skoku, rumak poślizgnął się na lodzie, czego efektem było złamanie obu nóg Niepokonanego. Bez jakichkolwiek szans na uratowanie towarzysza, Arthasowi nie pozostało nic innego, jak ukrócić cierpienia ogiera. Wiele lat później, po tym jak Arthas zdobył nekromanckie moce, powrócił na grób Niepokonanego i wskrzesił swego sługę. Teraz rumak grasuje po Icecrown Citadel, w każdej chwili gotowy by służyć swemu panu.

Ciekawostki

  • Pusty grób rumaka znajduje się w Tirisfall Glades, niedaleko Balnir's Farmstead.

Więcej w Fandom

Losowa wiki