Fandom

WoWWiki

Infernal

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Infernals, Vanguard Legionu
Angered Infernal.jpg
KlasyfikacjaLarge/Huge/Gargantuan Construct (Chaotic, Demon, Evil, Extraplanar)
Frakcja/PrzynależnośćPłonący Legion
OjczyznaNie znanana
Główny językNie potrafią mówić, jednak rozumieją Eredun.
Drugi językN/A
Średni wzrost12 feet
CharakterZawsze neutral
Zawsze chaotic evil
Dla przywołańca Czarnoksiężnika, zobacz Infernal (warlock minion). Dla czarów przyzywających infernale, zobacz Inferno. Dla jednostek z Warcraft III, zobacz Infernal (Warcraft III).

Infernale są bezmyślnymi gigantami ognia i wściekłości. Mogą być przyzwane przez czarnoksiężników i nathrezimów. Nie są prawdziwymi demonami, pozornie są tylko do nich podobne.

Stworzone przez tothrezimów, infernale schodząc na ziemię są zielone, złożone ze stopionych meteorytów z Wirującej Pustki. Żyją tylko po to, by niszczyć wszystko, co żyje na ich drodze. Chociaż długość ich istnienia jest ograniczona, infernale były znane z niszczenia całych miast, nim ich energia powraca poza Great Dark. Większość upiornych władców może przywoływać Infernale, używając swojego najpotężniejszego zaklęcia. Tichondrius potrafił przywołać nawet cztery, podczas gdy Anetheron i Balnazzar mogli przywołać jedynie po dwa. Archimonde, z drugiej zaś strony, potrafił przywołać olbrzymią ilość infernali i innych demonów w tym samym czasie.

Duże skupisko infernali można znaleźć w Dolinie Cienistego Księżyca. W tym regionie infernale zazwyczaj atakują miasta Sojuszu i Hordy. Okazuje się, że wchodzą w skład Legion Holdu i zostały wprowadzone przez Shivarra. Deathforge zapewnia informacje jakie odmiany zostały wykonane. Infernale są tworzone dzięki zielonym, ogniowym żywiołom zwanymi "duszami infernala", które należa do kolekcji spaczonych kamieni stworzonej przez inżynierów mo'arg i gan'arg, którzy następnie stworzyli bardzo słabego infernala. Mogą być również przechowywani w postaci komety.

Są jeszcze abyssale, o podobnej konstrukcji.

Zdolności

Infernal Anim.gif

Infernal w ruchu z Warcraft III: Reign of Chaos.

Większość napotkanych w ich środowisku infernali lub przywołanych przez czarnoksiężnika posiadają Tarcze Ognia, jest to auropodobna zdolność, która zadaje obrażenia od ognia przeciwnikom znajdującym się w pobliżu. Ta zdolność jest zwana Poświęceniem i nie może zostać wyłączona. Generuje okresowe ogniste obrażenia dla wszystkich pobliskich wrogów. Od łatki 1.11, ta aura przestaje działać kiedy Infernal zostaje zniszczony.

Jako Mob/potwór

Pierwsze infernale napotkane w środowisku naturalnym są zazwyczaj znacznie słabsze, Płonące Infernale (na około 29-30 poziomie, w Cienistej Dolinie) lub Mniejsze Infernale (około poziomu 36-37, typowe na Pustkowiu), nie podobne do tych przywoływanych przez graczy.

Potężniejsze infernale zazwyczaj występują w Spaczonym Lesie (około poziomu 52-54), ale wciąż nie są tak silne jak te przywołane przez graczy.

Infernale można znaleźć na Półwysepie Piekielnego Ognia i Dolinie Cienistego Księżyca w Dreanor.

Ważniejsze Infernale

Name Location Condition
Spell shadow summoninfernal.png [55] Kroshius Shatter Scar Vale, Spaczony Las Nie żyje, oddradzany w wyniku robienia zadania.
Spell shadow summoninfernal.png [56] Immolatus Spaczony Las Żyje, rzadki resp.

Kroshius musi zostać pokonany, by odebrać Jądro Infernala, wymagane dla czarnoksiężnika do uzyskania czaru Inferno.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki