Fandom

WoWWiki

Hurkan Skullsplinter

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Neutral
Hurkan Skullsplinter
Image of Hurkan Skullsplinter
Płeć Mężczyzna
Rasa Ork (Humanoid)
Klasa Wojownik
Przynależność
Stanowisko Wódz klanu Przeżuwaczy Kości
Lokacja
Nieznana
Status Martwy
Ta postać w Warlords of Draenor - Hurkan Skullsplinter (Warlords of Draenor).

Booknovel.png
Ten artykuł (lub jego części) odwołują się do źródeł takich jak powieści, krótkie historie lub do systemu Warcraft RPG. Informacje tu zamieszczone niekoniecznie muszą występować w World of Warcraft lub innych oficjalnych źródłach.

Hurkan Skullsplinter był wodzem klanu Przeżuwaczy Kości przed inwazją z Draenoru na Azeroth. Był potężnie zbudowanym wojownikiem, tak wielkim, jak Orgrim Doomhammer. Byłp odatny na szaleństwo i żądzę krwi, ale był również podstępnym i sprytnym wojownikiem, kiedy tylko myślał. W pewnym momencie wszedł w posiadanie Czaszki Gul'dana, którą odebrał jednemu z zabitych przez siebie wojowników, który z kolei zabrał ją jednemu z czarnoskiężników Gul'dana, którego ten wojownik zabił za czaszkę, choć prawdopodobnie czaszka była w posiadaniu wielu innych. Hurkan został zabity przez Groma Hellscreama, wysłanego po Czaszkę przez Ner'zhula. Natychmiast po śmierci Hurkana Grom poprosił o zastępstwo, by mógł dać nowy dowód lojalności Hordzie. Na wezwanie Groma odpowiedział Tagar Spinebreaker.

Poprzednik:
Nieznany
Stanowisko:
Wódz klanu Przeżuwaczy Kości

Więcej w Fandom

Losowa wiki