Wikia

WoWWiki

Hurkan Skullsplinter

Dyskusja0
2596stron na
tej wiki
Neutral 32
Hurkan Skullsplinter
Orcmale nopic
Płeć Mężczyzna
Rasa Ork (Humanoid)
Klasa Wojownik
Przynależność
Stanowisko Wódz klanu Przeżuwaczy Kości
Lokacja
Unknown
Status Martwy
Ta postać w Warlords of Draenor - Hurkan Skullsplinter (Warlords of Draenor).

Booknovel
Ten artykuł (lub jego części) odwołują się do źródeł takich jak powieści, krótkie historie lub do systemu Warcraft RPG. Informacje tu zamieszczone niekoniecznie muszą występować w World of Warcraft lub innych oficjalnych źródłach.

Hurkan Skullsplinter był wodzem klanu Przeżuwaczy Kości przed inwazją z Draenoru na Azeroth. Był potężnie zbudowanym wojownikiem, tak wielkim, jak Orgrim Doomhammer. Byłp odatny na szaleństwo i żądzę krwi, ale był również podstępnym i sprytnym wojownikiem, kiedy tylko myślał. W pewnym momencie wszedł w posiadanie Czaszki Gul'dana, którą odebrał jednemu z zabitych przez siebie wojowników, który z kolei zabrał ją jednemu z czarnoskiężników Gul'dana, którego ten wojownik zabił za czaszkę, choć prawdopodobnie czaszka była w posiadaniu wielu innych. Hurkan został zabity przez Groma Hellscreama, wysłanego po Czaszkę przez Ner'zhula. Natychmiast po śmierci Hurkana Grom poprosił o zastępstwo, by mógł dać nowy dowód lojalności Hordzie. Na wezwanie Groma odpowiedział Tagar Spinebreaker.

Poprzednik:
Nieznany
Stanowisko:
Wódz klanu Przeżuwaczy Kości

Więcej od Wikii

Losowa wiki