FANDOM

Dom Honoru to główna baza Przymierza na Półwyspie Piekielnego Ognia. To schronienie ludzkich, elfickich, draenejskich i krasnoludzkich odkrywców jest pierwszym osiedlem, które napotkają poszukiwacze przygód w Outland. W mieście znajduje się ścieżka lotów oraz wielu nauczycieli oraz handlarzy. Herosi z Synów Lothara, weterani Sojuszu przybyli do Draenoru bez ustanku bronią tego przyczółka na Półwyspie. Wreszcie połączyli się oni z armiami ze Stormwind i Ironforge.

Zamek został założony jako kwatera główna Ekspedycji Sojuszu dowodzonej przez generała Turalyona. Przez kilka miesięcy był on oblężony, aż wreszcie wojownicy Sojuszu wyprowadzili celny atak na Cytadelę Piekielnego Ognia. Gdy Mroczny Portal został zniszczony, oddziały wraz z Turalyonem powróciły do Domu Honoru, by rozpocząć nowe życie w Outland.

Połączenia lotniczeEdytuj

MieszkańcyEdytuj

Honor Hold

Rynek

Karczma Domu HonoruEdytuj

Wieża AlchemikówEdytuj

Fort Domu HonoruEdytuj

Kuźnia i podwórzeEdytuj

StajnieEdytuj

Strażnica i KoplaniaEdytuj

Za miastem (na zachodzie, zaraz za murami) znajduje się Strażnica Domu Honoru oraz Kopalnia.

CiekawostkiEdytuj

  • Obrońca Domu Honoru czeka przy toalecie, by móc z niej skorzystać, jednak najwidoczniej nie zdaje sobie sprawy, że jest ona wolna.
  • Muzyka w Domu Honoru oraz innych osiedlach Przymierza jest wariacją na temat utworu Fryderyka Chopina, Nokturnu Op. 27 No. 1, gdzie fortepian zastąpiono trąbką.

Zmiany w uaktualnieniach Edytuj

  • Bc icon Patch 2.1.0 (2007-05-22): Dodanie nowej trasy lotu: Dom Honoru - Shattrath.
  • Bc icon Patch 2.0.3 (2007-01-09): Dodano.