Fandom

WoWWiki

Hearthglen

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Hearthglen.jpg

Hearthglen

Hearthglen jest miastem w północnej części formalnego królestwa Lordaeronu, znajduje się na północ od Andorhal, w miejscu znane jako zachodnie ziemie plagi. Miasto (i formalnie region) był kontrolowany z Mardenholde Keep. Teraz jest kontrolowany przez Szkarłatną Krucjatę.

Historia

Przed trzecią wojną, Hearthglen był kontrolowany przez paladyna Tiriona Fordringa, władcę Manderhole. Został jednak wygnany, za udzielenie pomocy orkowi Eitriggowi który znajdował się na jego ziemiach. Paladyn Barthilas miał tymczasową kontrole nad prowincją, ale zginął podczas ataku orków na Stratholme i nie mógł dowodzić efektywnie.

Hearthglen był celem plagi na początku trzeciej wojny. Plaga nieumarłych dotarła tam w wysyłce ziarna z Andorhal. Miasto miało być zaatakowane przez armie nieumarłych gdy obrońcy ugotują i zjedzą ziarno. Książe Arthas śledził wysyłkę ziarna do Hearthglen. Razem z żołnierzami Lordaeronu byli w stanie zabić zarażonych ziarnem zanim choroba rozprzeztrzeni się na całe miasto. Wkrótce potem wielka armia nieumarłych zaatakowała miasto. Wzmocnione przez księcia Arthasa i jego wojska siły obrońców, powstrzymali wroga wystarczająco długo, aż do przybycia Uthera i jego rycerzy. Ironicznie, to były starania przyszłego Króla Lisza aby uratować Hearthglen i ostatecznie pozwolić mu przetrwać niekontrolowane przez plagę Scourge.

Hearthglen potem zostało zajete przez Scarlet Crusade, którzy uczynili z niej główną baze.

Informacje i Lokacja

Szacowana ludność to 3.000. Aby dojść do Hearthglen podążaj drogą zaczynającą się w [50, 42] na zachodnich ziemiach plagi, bramy Hearthglen są w [48, 21].

Liderzy

Hearthglen jest drugim najważniejszym bastionem Scarlet Crusade. Dlatego sławni bohaterowie, oficerowie i członkowie Scarlet Crusade zostali wysłani tu aby dowodzić Hearthglen. Liderami Hearthglen są:

Więcej w Fandom

Losowa wiki