FANDOM

Komnaty Kamienia to pięcioosobowa instancja w Ulduarze znajdująca się w Burzowych Szczytach  przeznaczona dla graczy na poziomie 77–79. Wejście znajduje się w południowej części miasta tytanów. Warto zauważyć iż jest to ogromna instancja, z licznymi pokojami czy komnatami, jednak zdaniem twórców wciąż zbyt mała, by poruszać się w niej za pomocą wierzchowców. Z tym lochem związane jest mnóstwo wątków jakie przewijają się przez całą akcję World of Warcraft: Wrath of the Lich King. Ponadto komnaty te to jedyna nie liniowa instancja w dodatku. 

Informacje pochodzące z oficjalnej strony

Przyczyny zdrady Lokena i los innych strażników pozostają tajemnicą, lecz krążą plotki, że za upadkiem miasta tytanów stoi wielkie zło. Prawda czeka na bohaterów jej poszukujących w korytarzach starożytnej warowni. Jak dotąd jednak nieliczni zmierzyli się z wyzwaniem Ulduaru i wrócili żywi, by opowiedzieć o swoich odkryciach.

Dziennik podróżnika

Odchodząc z Azeroth, tytani powierzyli swym zaufanym strażnikom ochronę Ulduaru, tajemniczego miasta wybudowanego wśród Burzowych Szczytów. Najważniejszym z nich był Loken, który jednak mając w garści całą potęgę kompleksu tytanów zwrócił się ku ciemności i pogrążył cały region w chaosie.

Geografia

Podstrefy instancji

Crystalline Quarry  · Forge of Wills  · Hall of Repose · Hall of the High Father · Tribunal of Ages

Bossowie

Halls of Stone bosses

Bossowie Komnat Kamienia

Kolejność pokonania bossów jest nieliniowa więc poniższa kolejność jest kolejnością losową.

Zadania

Kaldir Ironbane znajdujący się w środku komnat oferuję dwa zadania. Ponadto mamy zadanie związane zescort event, który za ukończenie owego zadania nagradza rzadkimi przedmiotami oraz po spełnieniu warunków osiągnięciem. Ponadto ukończenie wyżej wymienionego eventu konieczne jest do otwarcia drzwi do głównego bossa komant - Sjonnir Ironshaper. Należy pamiętać iż rozpoczęcie eventu, wiąże się z rozmową ze stojącym w centrum komnat Brannem.

Filmy