Wikia

WoWWiki

Guardian's Library

Dyskusja0
2588stron na
tej wiki
Guardian's Library

Biblioteka Strażnika

Biblioteka Strażnika była ogromnym zbiorem wiedzy tajemnej przechowywanym przez Medivha głęboko wewnątrz jego wieży, Karazhanu. To prawdopodobnie ten księgozbiór Khadgar, uczeń Medivha, miał za zadanie uporządkować, co zostało opisane w książce Ostatni Strażnik, jednak nie jest wiadome, jak udało mu się dokonać tego wielkiego czynu. Wielu z dalarańskich Kirin Tor, szczególnie arcymag Kel'Thuzad, było zainteresowanych zdobyciem dostępu do Biblioteki Strażnika i było bardzo rozczarowanych, gdy Karazhan został zapieczętowany.

Ten wielki pokój gromadzi tysiące ksiąg na różne tematy - niektóre woluminy są poukładane na półkach, inne leżą rozrzucone na podłodze, stołach i krzesłach, pewne bezcenne tomy leżą również na stosie i są używane do rozpalania w kominku. Sufit sali częściowo się zawalił, a w powietrzu dryfują kawałki kamienia, wiecznie opierając się sile grawitacji. W komnacie tej przebywa Cień Arana, przez nią prowadzi również droga na wyższe piętra wieży, gdzie przebywają jej ostatni bossowie. W bibliotece można również spotkać zaklinacza Kamsisa, czarnoksiężnika Gradava oraz maga Wraviena.

Więcej od Wikii

Losowa wiki