Wikia

WoWWiki

Gryan Stoutmantle

Dyskusja0
2697stron na
tej wiki
Alliance 32
Marszałek Gryan Stoutmantle
Marshall Gryan Stoutmantle
Tytuł <The People's Militia>
Płeć Mężczyzna
Rasa Człowiek (Humanoid)
Poziom 75 Elite
Życie
9,304
Przynależność
Lokacja

Gryan Stoutmantle to oferujący zadania elitarny NPC poziomu 75, przebywający na Wzgórzu Strażniczym na Ziemiach Zachodnich. Stoutmantle walczył podczas Trzeciej Wojny w Lordaeron i w notatce [Wiley's Note] jest określany jako paladyn. Był on przywódcą Milicji Ludowej, z której sformowano później Brygadę Ziem Zachodnich.

Biografia

Młodość

Gryan Stoutmantle walczył w Trzeciej Wojnie. Był w Stratholme, kiedy książę Arthas Menethil nakazał spacyfikować miasto, mordując większość jego mieszkańców, by uniknąć przemienienia tego miejsca w siedlisko Plagi. Nie jest wiadome, jaką rolę Gryan odegrał w tych wydarzeniach, jednak jasne jest, że udało mu się ujść żywcem.

Gdy Bractwo Defiasów zaczęło sobie śmielej poczynać, Gryan odszedł z wojska i wrócił do rodzinnych Ziem Zachodnich, by rozprawić się z trawiącymi krainę problemami.

Ziemie Zachodnie

Z powodu korupcji toczącej Dom Możnych ze Stormwind, Ziemie Zachodnie nie otrzymały militarnego wsparcia, którego potrzebowały do pokonania Bractwa. Czując, że nie można liczyć na pomoc ze stolicy, Gryan założył i stał się pierwszym przywódcą Milicji Ludowej.

W staraniach na rzecz zabezpieczenia ludności Ziem Zachodnich przed Defiasami zwerbował młodych herosów Przymierza do walki z bandytami, dzięki czemu wielu członków bractwa padło trupem.

Gryan wraz z Milicją schwytali złodzieja próbującego ukraść wóz Saldeana. Zmusili złoczyńcę, znanego później jako Defiaski Zdrajca, do pokazania miejsca ukrycia tajemnego Przyczółka. Dzięki temu Gryan odkrył, że przywódcy Bractwa Defiasów kryją się w Martwych Kopalniach pod miasteczkiem Moonbrook. Znowu wezwał herosów Przymierza, by wyruszyli na misję zabicia defiaskiego geniusza zbrodni, Edwina VanCleefa.

Bohaterom znów się powiodło, a na Ziemiach Zachodnich zapanował spokój.

Wzgórza Grizzly

Gdy Ziemie Zachodnie były bezpieczne, Milicja Ludowa została przeformowana w Brygadę Ziem Zachodnich, włączoną do armii królestwa Stormwind. Gryan Stoutmantle został awansowany na kapitana i stał się dowódcą Brygady. W Northrend, wśród Wzgórz Grizzly założył Obóz Brygady Ziem Zachodnich, skąd prowadzone były poszukiwania alternatywnych ścieżek wiodących do północnych rejonów kontynentu, które mogłyby być bezpiecznie wykorzystywnae przez Przymierze. W zachodniej części Wzgórz Stoutmantle zostawił połowę swoich żołnierzy, którzy mieli walczyć z Hordą o kontrolę nad Zatoką Interesów, gdzie zgromadzono ogromne ilości drewna. Nakazał również Brugarowi Stoneshearowi zatrzymanie badań Ligi Odkrywców w Thor Modan, by wykorzystać tunele do celów militarnych.

Gryan Stoutmantle przebywał przez pewien czas po przybyciu do Northrend w Valgarde, gdzie zaprzyjaźnił się z Thoraliusem Mądrym, który później udał się do Ziem Zachodnich, by pomóc Brygadzie w badaniach nad odrodzeniem Bractwa Defiasów.

Powrót na Strażnicze Wzgórze

Cata-Logo-Small Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w dodatku World of Warcraft: Cataclysm.

W World of Warcraft:Cataclysm Gryan Stoutmantle został awansowany na Marszałka i powrócił na Strażnicze Wzgórze. Obecnie przewodzi Brygadzie Ziem Zachodnich w misji przywrócenia krainie jej dawnej chwały.

<imię>, wojna w Northrend zebrała swoje żniwo w ludziach. Gdy my triumfowaliśmy na mroźnych pustkowiach, w naszej krainie zapanował chaos.

Zadania

Dawniej zlecane zadania

GryanStoutmantle

Model przed World of Warcraft: Cataclysm

Icon-delete-black-22x22 Elementy z tej sekcji zostały usunięte z World of Warcraft.

Linki zewnętrzne

Ziemie Zachodnie Stare Stratholme

Więcej od Wikii

Losowa wiki