Wikia

WoWWiki

Grommash Hold

Dyskusja0
2409stron na
tej wiki
Grommash Hold
Ostoja Grommasha
MorpheiusDodany przez Morpheius
Ostoja Grommasha, zwana również Fortecą Thralla, jak jest określana przez strażników, to potężna forteca znajdująca się w Dolinie Mądrości w stolicy orków w Orgrimmarze, zawdzięczająca swą nazwę orczemu bohaterowi Gromowi Hellscreamowi. Ostoja jest centrum administracyjnym Hordy. Rezydują w niej wódz wojenny Thrall, przywódca trolli Vol'jin oraz doradca Eitrigg. Jest ona również bazą dla elitarnego oddziału wojowników, którzy służą jako osobista straż Thralla, Elity Kor'kron. W komnatach Ostoi mieszkają najpotężniejsi szamani Orgrimmaru, spośród których Thrall jest największy. W patchu 2.1 pojawił się również nauczyciel paladynów, Mistrz Pyreanor.

Thrall kryje się wewnątrz ostoi, podczas gdy na zewnątrz podróżnicy mogą podziwiać pomnik orczego tryumfu nad wpływem demonów. Mannoroth, władca demonów, którzy przeklął orków, poległ w bitwie z Thrallem i Gromem Hellscreamem. Jego czaszka i zbroja zostały umieszczone na pniu starożytnego drzewa, a inskrypcja na nich umieszczona mówi o zwycięskiej przemianie orków i przypomina o błędach przeszłości. Sam fort jest prosty i mimo dobrego rozplanowania komnat, nie opływa w żadne dostatki i statuy, które można podziwiać w pałacu ludzi.

Przed dodatkiem World of Warcraft: The Burning Crusade rezydował tutaj również Nazgrel, jednak po ponownym otwarciu Mrocznego Portalu przeniósł się do Thrallmaru na Półwyspie Piekielnego Ognia.

Więcej od Wikii

Losowa wiki