FANDOM

Greattree

Portal do Szmaragdowego Snu u podnóża jednego z Wielkich Drzew

Wielkie Drzewa są sadzonkami Drzewa Świata i portalami do Szmaragdowego Snu. Rosną one w Feralas, Cienistej Dolinie, Ostępach, Lesie Zmierzchu oraz Lesie Kryształowej Pieśni.

Tło

Ysera, potężny Śniący Smoczy Aspekt, rządzi tajemniczym zielonym stadem smoków. Jej domeną jest fantastyczne, mistyczne królestwo Szmaragdowego Snu - powiada się, że stamtąd kieruje ona drogami ewolucji całego świata. Jest ona obrońcą natury i fantazji, a zadaniem jej stada jest ochrona Wielkich Drzew rozsianych po świecie, poprzez które tylko druidzi mogą wejść do samego Snu.

Ostatnimi czasy najbardziej zaufani pułkownicy Ysery (Lethon, Ysondre, Emeriss i Taerar) zostali przekształceni przez nową mroczną potęgę oddziaływującą przez sam Szmaragdowy Sen. Ci niegdyś niestrudzeni strażnicy przeszli poprzez Wielkie Drzewa do Azeroth z zamiarem szerzenia szaleństwa i terroru pośród śmiertelnych królestw. Nawet najpotężniejsi podróżnicy powinni omijać te smoki szerokim łukiem, bądź cierpieć z powodu ich straszliwego gniewu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki