Fandom

WoWWiki

Gnomeregan

2870stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
  Blizz construction sign.png Ten artykuł wymaga uzupełnienia. Jeżeli jesteś w stanie nam pomóc i dodać brakujące informacje, to kliknij przycisk Edytuj w menu tej strony i podziel się swoją wiedzą. Pamiętaj, że musisz być zalogowany, aby zmieniać treść na WoWWiki.
Gnomeregan
Gnome, Gnomer, GR
Gnomeregan Graphic.jpg
LokacjaPółnocno-zachodnie Dun Morogh
RasyGnomeGnome Gnomy
Leper gnomeLeper gnome Trędowate gnomy
Trogg Troggowie
Dark Iron dwarfDark Iron dwarf Krasnoludy Czarnego Żelaza
Ostatni bossMekgineer Thermaplugg
Instance info
Zalecany poziom28-35
Limit graczy5 (10)
Klucz[Workshop Key] (tylne wejście)

Gnomeregan to położony w Dun Morogh ośrodek stanowiący od lat siedzibę gnomów.

Niedawno wroga rasa troggów zaatakowała kilka regionów Dun Morogh, wliczając w to wspaniałe miasto gnomów. W rozpaczliwej próbie zniszczenia najeźdźców Arcyinżynier Mekkatorque nakazał awaryjnie otworzyć wszystkie otwory wentylacyjne, prowadzące do miejskich zbiorników odpadów radioaktywnych.

W trakcie oczekiwania na śmierć bądź odwrót troggów, część gnomów znalazła schronienie przed lotnymi zanieczyszczeniami. Niestety, choć te pierwsze na skutek toksyn uległy napromieniowaniu, ich szturm trwał z niesłabnącą siłą. Z początku gnomy sam próbowały sobie poradzić z najeźdźcą, wiedząc, że Przymierze ma własne problemy. Ale z czasem te gnomy, których nie zabiły trujące wycieki, zmuszone były uciekać i szukać schronienia w pobliskim krasnoludzkim mieście Ironforge. Tam Arcinżynier Mekkatorque rozpoczął werbunek śmiałków, chętnych pomóc jego ludziom w odzyskaniu ukochanego miasta.

Krążą pogłoski, że niegdyś zaufany doradca Mekkatorque'a, Mekżynier Thermaplugg, zdradził gnomy, dopuszczając do inwazji troggów. Teraz jego psychika leży w strzępach, zaś on sam przebywa w Gnomereganie – gdzie kontynuuje swe mroczne plany i pełni obowiązki nowego techno-władcy miasta.

Więcej w Fandom

Losowa wiki