Gankowanie

Dyskusja0 Share

Gankowanie jest to najbardziej niesprawiedliwy tryb PvP, ma wiele znaczeń:

  • Wysokopoziomowy gracz zabija innego z przeciwnej frakcji o dużo niższym poziomie. W takim przypadku często zdarza się, że atakujący oczekuje na wskrzeszenie ofiary i wtedy ją dopada.
  • Kilku graczy atakuje samotnego przedstawiciela przeciwnej frakcji.
  • Dobijanie kogoś wyczerpanego wcześniej walką z mobem lub innym graczem.
  • Dobijanie po pojedynkach (duel) - gracz (najczęściej jest to łotrzyk albo druid, czasem nawet hunter) ukrywa się i czeka aż walka się zakończy, po czym zabija gracza, który przegrał i znika.

Praktyka ta jest niemile widziana na żadnym serwerze. Z gankowaniem najczęściej można spotkać się w godzinach popołudniowych.

Pokojowe Rozwiązania

Podczas swojej wędrówki po świecie Azerothu często możesz spotkać graczy przeciwnej frakcji. Zwykle skutkuje to walką, ale gdy nie chcesz się pojedynkować, możesz pomachać bądź przyjaźnie przywitać się z przeciwnikiem, używając komend takich jak /wave, /hello lub /kiss. Niestety nie zawsze to działa.

Gracze przeciwnych frakcji nie mogą się ze sobą porozumieć. Jednak istnieje kilka zwrotów, które przeciwnik jest w stanie zrozumieć. Grając postacią Sojuszu można napisać: "h i" , wtedy gracz Hordy zobaczy to jako " yo ", natomiast "ss ee oo p" zostanie zrozumiane jako " Me love you". W drugą stronę działa na przykład "As As" - co gracz Przymierza zrozumie: "ha ha".

Zobacz też

Jak porozumieć się między przeciwnymi frakcjami http://www.wowace.com/contests/2-alphabet-mathematics/