FANDOM

ForsakenCrest.jpg

Symbol rasowy

Aby dowiedzieć się o grywalnej rasie nieumarłych zobacz Undead (playable)

Nieumarli (ang. Undead lub Forsaken - Zapomniani) to grupa renegatów, która uwolniła się spod wpływu Króla Lisza i stowrzyła własne królestwo na zgliszczach Lordaeronu.

Wprowadzenie

Undead Warlock WoW colored by EvilFlesh.jpg

Nieumarły czarnoksiężnik ze swoim demonem Succubusem

Uwolniwszy sie spod tyranicznych rządów Króla Lisza grupa nieumarłych renegatów poszukuje sposobu na zachowanie swej wolnej woli jedocześnie niszcząc wszystkich, którzy im się sprzeciwią. Znani jako Zapomniani są poświęceni służbie swojej przywódczyni - królowej banshee Sylvanas Windrunner. Ci mroczni wojownicy założyli sekretną twierdzę głęboko pod ruinami dawnej stolicy Loardaeronu. Znajdujące się głęboko pod przeklętymi Tirisfal Glades kazamaty Undercity są rozległym bastionem zła. W ich mrocznej domenie królewscy aptekarze Sylvanas pracują nad stworzeniem nowej śmiertelnej plagi - takiej, która nie tylko zanihiluje resztę znienawidzonych poddanych Króla Lisza, ale również i resztę ludzkości. Aby ułatwić sobie zadanie Zapomniani weszli dla wygody w przymierze z prymitywnymi, brutalnymi rasami Hordy. Nie żywiąc jakiejkolwiek lojalności w kierunku swoich nowych towarzyszy Zapomniani wciągnęli ich w konflikt ze swym wrogiem - Królem Liszem. Tylko czas pokaże, jak powiedzie się misja odwetowa tych krzewicieli zagłady.

Historia

Gdy Tron Mrozu pękł moc Króla Lisza słaba i tym samym słabła moc Arthasa. Lady Sylwannas Wydostała się z swoimi poddanymi z uścisku panowania Króla Lisza byli wolni a cel Opuszczonych to była zemsta.

Źródła strony

http://worldofwarcraft.com.pl/

Więcej z Fandomu

Losowa wiki