Fandom

WoWWiki

Fire elemental

Przekierowano z Fire Elemental

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

FireElemental.png
Żywiołaki ognia są utworzone z żywiołu ognia. Są to istoty uformowane z szalejących płomieni skupionych razem, by utworzyć sylwetkę muskularnego humanoidalnego torsu. Bransolety z czarnego metalu okalają ramiona tych stworzeń, a od torsu odcina się ognisty ogon. Żywiołaki ognia to istoty nienawiści i okrucieństwa. Kochają one wywoływać ból. Podpalają one wszystko, czego się dotkną, jak również pochłaniają powietrze wokół siebie. Preferują one walkę w zwarciu, gdzie mogą oślepić wrogów i wywoływać obrażenia od własnego płomienia. Dzięki pochłanianiu powietrza, rozpoczynają walkę od przyduszenia przeciwnika, a dopiero potem idą w zwarcie. Żywiołaki ognia są przebiegłe, potrafią zwabić wrogów w niebezpieczne okolice, takie jak lasy, które mogą podpalić. Są one na tyle inteligentne, że atakują tylko tych, którzy wydają się być łatwymi celami i uciekają, gdy bitwa toczy się na ich niekorzyść. Pochodzą one z Ziem Ognia na Planie Żywiołów. Posługują się językami Kalimag oraz ignańskim. Większość żywiołaków ognia jest kontrolowana przez Panów Żywiołów, jednak niektórzy są sługami duchów żywiołów z Outland.
  • Żywiołaki ognia przeważnie zadają obrażenia od ognia. Posiadają one również wywołującą obrażenia ognistą aurę.
  • Ich domem i domeną na Planie Żywiołów jest kraina zwana Ziemiami Ognia.
  • Przywódcą żywiołaków ognia jest Ragnaros.
  • Obecnie najpotężniejszym żywiołakiem ognia w World of Warcraft jest Ragnaros.
  • Inni przywódcy to pomniejsi Panowie Ognia oraz Książęta Ognia.
  • Szamani są w stanie stworzyć totem, który przywołuje większego żywiołaka ognia.

Żywiołaki ognia podczas Pierwszej Wojny

Fireelementalfem.jpg

Żywiołak ognia w formie żeńskiej

Opis ludzi

Byty na podobieństwo żywiołu ognia. Podczas gdy te sługi mogą być stworzone i kontrolowane przez potężnych magów, wiele z nic okazało się być zbyt trudnymi do okiełznania przez moc przyzywającego. Gdy wyrwą się spod panowania swego stwórcy, miotają się wszale, próbując zniszczyć wszystko to, co zniewoliło ich w tej domenie.

Opis orków

Podczas gdy ich wodni bracia popadli w niewolę Ludzi, te stworzenia nie służą nikomu. Szukają one tylko zniszczenia wszystkiego i wszystkich, co napotkają. Nikt nie wie, czy to byty przyzwane, czy raczej są rezultatem szalonej magii. Jedno wiadomo na pewno, że są śmiertelnie niebezpieczne i wydają się czerpać mroczną przyjemność z bólu, jaki wywołują.

Typy żywiołaków ognia

  • Pomniejszy Żywy Ogień
  • Żywy Ogień
  • Większy Żywy Ogień
  • Płonący Żywiołak
  • Rozpalony Żywiołak
  • Ognisty Niszczyciel

Znane żywiołaki ognia

Więcej w Fandom

Losowa wiki