Fandom

WoWWiki

Epic paladin warrior

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

180px-Epic paladin.jpg

Epicki paladyn wojownik

Booknovel.png
Ten artykuł (lub jego części) odwołują się do źródeł takich jak powieści, krótkie historie lub do systemu Warcraft RPG. Informacje tu zamieszczone niekoniecznie muszą występować w World of Warcraft lub innych oficjalnych źródłach.

Epicki paladyn wojownik jaśnieje jak płonący ogień, żywe wcielenie Świętej światłości, wypędzające ciemność demonów i Nieumarłych. Jest legendarnym symbolem pośród wszystkich dobrych ras i zawsze przewodzi świętej sprawie. Demony i Lich'owie nienawidzą ich i knują przeciwko nim, podczas gdy liderzy Przymierza obsypują ich laurami i darzą wielką czcią. Ci paladyni skupiają się na rozwijaniu swoich ofensywnych i defensywnych możliwości. Bardzo ważne są dla nich bohaterskie wyczyny. Nie lekceważą faktu, że są żyjącymi pomnikami sprawiedliwości. Reputacja epickiego wojownika paladyna wyprzedza go i rzadko zdarza się ktoś, kto nie zaoferowałby pomocy komuś takiemu. Taki paladyn zwykle podnosi swoją charyzmę, wzmacniając swoją siłę i budując tężyznę fizyczną by być przygotowanym na potencjalną walkę.

Źródła strony

http://www.wowwiki.com

Więcej w Fandom

Losowa wiki