FANDOM

Neutral 32
Eonar Dawczyni Życia
Eonar
Płeć Kobieta
Rasy Tytanka Vanir
Klasa
  • Uzdrowicielka
  • Druid
  • Druid Dziczy (RPG)
  • Przynależność
    Stanowisko Pani Życia, Wielka Matka
    Lokacja
    Nieznana
    Status Aktywna
    Krewni
  • Aman'Thul (małżonek)
  • Golganneth (syn)
  • Sprzymierzony Praworządny neutralny
    Ta wielka, brązowoskóra kobieta ma delikatne rysy, które kontrastują z jej naturalną fizyczną i magiczną siłą. Dzierży powykręcaną, alabastrową laskę, a kwiaty zakwitają u jej stóp.

    Eonar Dawczyni Życia to brązowoskóra kobieta z tytanicznej rasy vanir. Nosi ona alabastrową laskę, a kwiaty kwitną u jej stóp. Jest ona obrończynią życia, natury i mocy lecznicych w całym wszechświecie.

    Eonar pogardza nieumarłymi, gdyż jest ona ucieleśnieniem życia. Wśród znanych jej zaklęć są czary masowego leczenia i tym podobne. Woli ona trzymać się w walce na dystans i preferuje odgrywanie roli wsparcia dla swych sojuszników z Panteonu. Gdy zostanie rozgniewana i zmuszona do bitwy, staje się nieustraszona. Zrobi wszystko, by rozproszyć i oddzielić swych przeciwników, zanim zaangażuje się w bezpośrednią walkę.

    Tło

    Eonar toczyła długi, bolesny spór z bratem Aman'Thula Sargerasem zanim ten ostatni oszalał; jej osobista siła zaogniała konflikt między Aman'Thulem a jego mrocznym bratem.

    Domenami Eonar jest natura, leczenie, życie i, jako członkini Panteonu, stworzenie i ład. Krasnoludy i inni, którzy wielbią tytanów, oddają cześć Eonar, jeśli ją znają. Czerwone smoki z Azeroth są jej szczególnie bliskie: oddają cześć jej pamięci poprzez nieustanną walkę z chaosem i zniszczeniem.

    W Azeroth

    Mniej więcej 64,000 lat przed Pierwszą Wojną Eonar przekazała część swej mocy Alexstraszy, by ta mogła chronić życie, a inną część powierzyła Yserze, by ta mogła bronić natury i opiekować się Szmaragdowym Snem.

    Inspiracje i Spekulacje

    Nektóre aspekty mocy i charakteru Eonar wskazują, że bazuje ona na greckiej bogini Demeter, siostrze Zeusa, która opiekowała się rolnictwem i zbiorami. Podobnie jak Elune i Matka Ziemia, Eonar nosi tytuł "Wielkiej Bogini".

    Questionmark-medium
    Artykuł, lub jego sekcja, zawiera tylko domysły, obserwacje lub opinie, prawdopodobnie związane z fabułą Warcrafta, lub oficjalnych doniesień Blizzarda. Poniższy tekst nie powinien być brany za właściwą fabułę gry!

    Niektórzy uważają, że Eonar w rzeczywistości jest tą samą istotą, co taureńska Matka Ziemia. Obie są matczynymi postaciami o wielkiej mocy i są opisywane jako nienawidzące nieumarłych. Dodatkowo Vanir oznacza ziemię w języku tytanów. Co ciekawe, imię "Demeter", na której wzorowana jest Eonar, może dosłownie zostać przetłumaczone jako "matka ziemia", lecz może być to tylko zbieg okoliczności.