FANDOM

  Blizz construction sign Ten artykuł wymaga uzupełnienia. Jeżeli jesteś w stanie nam pomóc i dodać brakujące informacje, to kliknij przycisk Edytuj w menu tej strony i podziel się swoją wiedzą. Pamiętaj, że musisz być zalogowany, aby zmieniać treść na WoWWiki.

Enchanting (pol. Zaklinanie, Zaklinać) - profesja typowo magiczna. Polega na zaczarowaniu jakiegoś przedmiotu, bądź też jego wytworzeniu, który wspomaga gracza bonusem w walce.

Początki

Enchanting na samym początku wydaje się być bardzo trudną profesją. Mnogość i różnorodność materiałów oraz produktów jest dość ciężka do zrozumienia. Wielu doświadczonych graczy którzy specjalizują się w innych profesjach nie potrafi zrozumieć idei zaklinania.

Koszty i zyski

Koszty zaklinania są bardzo duże. Materiały które można kupić od sprzedawcy (vendora) są drogie. Jedna sztuka podstawowego składniku do Zaklinania kosztuje  8 Silver. Oczywiście 1 sztuka nie wystarczy. Trzeba wyprodukować sobie różdżkę (ok.  30 Silver) i dopiero potem można zaklinać. Im większy skill (doświadczenie wytrenowane w umiejętności) tym większe koszty. Jednak zyski z tej profesji należą do najwyższych w World of Warcraft. Za "zaczarowanie" przedmiotów innych możesz dostać od  50 Silver (na początku) do ponad 500 Gold. Po nałożeniu kilku takich enchantów zwracają się wszystkie koszty.

Zobacz także

Wowhead Wowhead - Dokładne przedstawienie wszystkich enchantów profesji

Więcej z Fandomu

Losowa wiki