FANDOM

Emeralddream.jpg

Emerald Dream

The Emerald Dream (tł. Szmaragdowy Sen) - jedna ze stref zamkniętych w World of Warcraft. Niewidoczna na mapie, dowiadujemy się o niej z questów. Emerald Dream był często odwiedzany przez Cenariusa i jego ucznia Malfuriona Stormrage. Swoją obecność w Szmaragdowym Śnie zaznaczył również Lord Xavius, który poprzez swoje działania doprowadził do splugawienia tej mistycznej krainy i powstania Szmaragdowego Koszmaru.

Władcą tej krainy jest jeden z aspektów Ysera.

Umiejscowienie

The Emerald Dream jest niedostępne dla graczy. Dostęp jest całkowicie zablokowany. Jest to baśniowa kraina pełna lewitujących fontann, rozłożystych, zielonych drzew, posągów i różnych elementów ozdobnych. Szmaragdowy sen to kraina która wykracza poza śmiertelny plan, w trylogii  Wojna Starożytnych dowiadujemy się że jest to pewien świat duchowy który ukazuje początki Azeroth. Emerald Dream jest śladem tworzenia świata przez tytanów i dzieli sie na wiele warstw. Szmaragdowy sen w World of Warcraft jest ogromny, wielkości trzech krain. Podzielony jest na części:

  • Emerald Forest
  • Verdant Fields

Dostępność

Całkowity brak dostępu do tej lokacji.

Emerald Forest

Las (2).jpg

Drzewa w Emerald Forest

Emerald Forest to główna część Emerald Dream. Jest to wielka powierzchnia wypełniona ciekawą architekturą, niewykończonymi teksturami terenu, nietypowymi drzewami i jeziorami.

Las.jpg

Łuki w Emerald Forest

Tekstura terenu jest bardzo rażąca, jest to ostra zieleń, uzupełniona trawą(niewidoczna na zdjęciach, robione z wysoka). Ciemnozielone drzewa, których korzenie wiszą w powietrzu trzymając fontanny są główną ozdobą, oprócz nich można tam dostrzec łuki przypominające Elfickie i posąg od pasa w górę wyrastający z ziemi.

Las (3).jpg

Posąg w Emerald Forest

Verdant Fields

Kwiat.jpg

Widok na Verdant Fields

Dopiero w Verdant Fields możemy mówić o baśniowej atmosferze. Tekstura ziemi przypominająca ślimaki z trawy uzupełniona wielokolorowymi kwiatami masowo poustawianymi na całym terenie Verdant Fields. W Verdant Fields wyróżnia się jedną strefę nazwaną przez graczy "Verdant Fields Road", jest to piaskowa droga prowadząca donikąd. W Verdant Fields nie ma żadnych zbiorników wodnych.

Kwiat (2).jpg

Verdant Fields Road

Więcej z Fandomu

Losowa wiki