Fandom

WoWWiki

Eldre'Thalas

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Eldre'Thalas było stolicą Wysoko Urodzonych sług Królowej Azshary. Za jej murami elfy żyły w spokoju. Pośród nich istniała grupa potężnych arkanistów znana jako Shen'dralar. Jej ruiny są obecnie znane jako Dzika Maczuga i znajdują się niedaleko zachodniego wybrzeża Feralas.

Historia

Z:

  • BlizzPlanet World of Warcraft Server Realm Names Lore:
Miasto zasiedlone przez Wysoko Urodzonych elfów rządzonych przez Królową Azsharę 10,000 lat temu. Po rozbiciu miasto Eldre'Thalas zostało dotknięte przez trzęsienia ziemi wywołane przez kataklizm, a jego populacja została zdziesiątkowana przez pierwszą inwazję Płonącego Legionu. Miasto jest obecnie znane jako ruiny Dzikiej Maczugi (Feralas).
Wzniesione dwanaście tysięcy lat temu przez tajemną sektę czarowników nocnych elfów, starożytne miasto Eldre'Thalas było używane do krycia najcenniejszych tajemnic Królowej Azshary. Mimo że zostało zniszczone przez Wielkie Rozbicie świata, większość wspaniałego miasta wciąż stoi jako zapierająca dech w piersiach Dzika Maczuga. Trzy osobne dzielnice miasta zostały opanowane przez wszelkiej maści stworzenia - głównie duchowych wysoko urodzonych, okrutnych satyrów i brutalne ogry. Jedynie najśmielsze grupy podrózników mogą wejść do zniszczonego miasta i stanąć twarzą w twarz ze starożytnym złem zamieszkującym jego krypty.

Więcej w Fandom

Losowa wiki