Wikia

WoWWiki

Eitrigg

Dyskusja0
2687stron na
tej wiki
Horde 32
Eitrigg
Eitrigg2
Płeć Mężczyzna
Klasa Wojownik
Health
484 (Ogrimmar)
106,350 (Zul'Drak)
Reakcja Alliance Horde (Orgrimmar)
Alliance Horde (Zul'drak)
Przynależność
Stanowisko Doradca Wodza Wojennego Thralla
Lokacja
Status Żyje
Krewni Tirion Fordring (brat honoru), 2 nienazwanych synów (martwi)

Eitrigg to NPC oferujący zadania elitarnego poziomu 75 przebywający w karczmie w Srebrzystym Posterunku, przyczółku Srebrzystej Krucjaty w Zul'Drak.

Tło

TirionandEitrigg

Tirion pomaga Eitriggowi

Eitrigg był wiekowym orkiem, który służył z poświęceniem i dumą podczas Pierwszej i Drugiej Wojny. Po tym, jak dowiedział się prawdy o zdradzie Gul'dana i jego konszachtach z Kil'jaedenem, uciekł on w dzicz Lordaeron, porzucając swoją rasę i chcąc dożyć swoich dni w pokoju.

Lata później został odkryty przez paladyna Tiriona Fordringa, jak żył w opuszcznej wieży strażniczej. Na początku widzieli w sobie nic więcej, aniżeli wrogów i zaczęli walczyć. Pojedynek spowodował zapadnięcie się wieży, a Eitrigg ocalił nieprzytomnego Tiriona przed przygnieceniem przez gruzy. Od tego czasu Tirion czuł, że ma dług honoru wobec orka. To jednak było za mało, by uniemożliwić ludziom schwytanie Eitrigga. Śmierć orka w Stratholme była pewna, gdyby nie interwencja Tiriona i nowej Hordy Thralla. Eitrigg określił Tiriona jako swego ludzkiego brata po tym poświęceniu, na jakie się zdobył, by go uratować.

Po spotkaniu z Wodzem Wojennym Thrallem Eitrigg odkrył, że jego ludzie wrócili do praktyk szamańskich i powrócił do życia pośród swoich. Obecnie służy Hordzie jako doradca i można go spotkać w komnacie tronowej Thralla w Orgrimmarze.

Wrath of the Lich King

Eitrigg

Eitrigg w WoW

W liście do Wodza Wojennego Thralla (dostarczonym przez rycerza śmierci Hordy, który ukończył zadanie Neutral 15 [55] The Battle for the Ebon Hold) Tirion Fordring - obecnie Najwyższy Wódz Srebrzystej Krucjaty - poczynił post scriptum, w którym śle pozdrowienia dla Eitrigga i prosi Thralla, by wysłał go do Northrend pisząc, że będzie potrzebował przy sobie dobrego orka.

Widać, że Thrall zaaprobował ten pomysł i Eitrigga można obecnie spotkać w Srebrzystym Posterunku, przyczółku Krucjaty w Zul'Drak. Kończy on zadanie Neutral 15 [74] Pure Evil. Został przyjacielem wielu członków organizacji. Jeden z paladynów nawet nazywa go swoim bratem.

Cytaty

  • Czy myślisz, że mój lud przetrwał tak długo w twoim świecie używając tylko brutalnej siły? Twój rodzaj zawsze lekceważył mój. Myślę, że dlatego przegraliście pierwszą wojnę.
  • Masz wielki honor, jak na człowieka. To jest jasne po naszej walce. Żaden honorowy wojownik nie zasłużył na śmierć jak osaczone zwierzę. To nie byłoby dobrze po prostu cię tu zostawić. Poza tym widziałem już dosyć śmierci.
  • Jest wiele rzeczy, których nie wiesz o moim ludzie. Honor i duma opuściły ich dawno temu. Zdecydowałem, że moja służba wśród nich skończyła się, gdy zginęli moi synowie.
  • Wszyscy orkowie to wojownicy, człowieku. Innych zajęć nie znamy. Mimo oddania i siły moich synów, zostali oni zdradzeni przez własnych przywódców. Podczas ostatniej wojny nasi przywódcy klanowi walczyli między sobą z głupich pobudek. Gdy toczyła się jedna szczególnie krwawa bitwa, rozkazano usunąć z linii frontu moich synów. Jeden z rywali naszego wodza, w nadziei na awans w szeregach Hordy, zmienił rozkaz i wysłał moich synów i ich towarzyszy z powrotem na rzeź. To był mroczny dzień dla naszego klanu... Mroczny dzień dla mnie. Zrozumiałem, że nie ma nadziei. Złe emocje i gniew kompletnie zniewoliły ducha moich ludzi. Poczułem, że to tylko kwestia czasu, jak Horda sama siebie pożre od wewnątrz.
  • Jesteśmy związani krwią i honorem, bracie. Nie zapomnę cię.

Linki zewnętrzne

Orgrimmar Argent Stand
Ważne postacie z uniwersum Warcrafta
Alliance 15 Przymierze Aegwynn · Anduin Lothar · Alleria Windrunner · Antonidas · Bolvar Fordragon · Daelin Proudmoore · Danath Trollbane · Jaina Proudmoore · Khadgar · Kurdran Wildhammer · Maiev Shadowsong · Malfurion Stormrage · Medivh · Muradin Bronzebeard · Rhonin · Terenas Menethil · Tirion Fordring · Turalyon · Tyrande Whisperwind · Uther Lightbringer · Varian Wrynn · Velen
Horde 15 Horda Blackhand · Broxigar · Cairne Bloodhoof · Cho'gall · Drek'Thar · Durotan · Eitrigg · Garona Halforcen · Garrosh Hellscream · Grom Hellscream · Gul'dan · Halduron Brightwing · Kilrogg Deadeye · Lor'themar Theron · Nazgrel · Ner'zhul · Orgrim Doomhammer · Rexxar · Rommath · Sen'jin · Sylvanas Windrunner · Thrall · Varimathras · Varok Saurfang · Vol'jin
Plaga Anub'arak · Arthas Menethil · Kel'Thuzad · Lich King
Starożyni i Eternale Cenarius · Elune · Malorne · Ursol and Ursoc · Aviana · Agamaggan · Azshara

Więcej od Wikii

Losowa wiki