Wikia

WoWWiki

Dranosh Saurfang

Dyskusja0
2722strony na
tej wiki
Neutral 32
Dranosh Saurfang
Saurfang the Young
Płeć Mężczyzna
Rasa Ork (Humanoid)
Poziom 70 Elite
Życie
202,500
Reakcja Alliance Horde
Przynależność
Plaga, dawniej Horda, Mag'har
Stanowisko Rycerz Śmierci Plagi, dawniej dowódca Awangardy Kor'kron
Lokacja
Status Przynoszący Śmierć
Krewni Varok (ojciec), Broxigar (wuj)
Aby znaleźć informacje na temat bossa Cytadeli Lodowej Korony, zobacz Deathbringer Saurfang

Dranosh Saurfang, często zwany Saurfangiem Młodszym, był synem Varoka Saurfanga i bratankiem Broxigara Czerwonego. Tożsamość jego matki nie jest znana. Dranosh był bardzo podobny do swego ojca i wuja, do samego końca był nieustraszonym wojownikiem. Po śmierci od Ostrza Mrozu podczas bitwy o Angrathar Bramę Przekleństwa został on wskrzeszony przez Króla Lisza i sprowadzony do Cytadeli Lodowej Korony, gdzie stoi na drodze bohaterów chcących zniszczyć fortecę jego nowego pana.

Dalekowidzący Corhuk mówi o nim: "Syn jest jak ojciec... Niech duchy zlitują się nad tymi, którzy staną na jego drodze."

The Burning Crusade

SaurfangTheYounger

Saurfang w Nagrandzie

Dranosh Saurfang po raz pierwszy pojawia się w Nagrandzie jako jeden z Mag'har. Po rajdzie Brudnokrwistych, grupa młodych orków z Garadaru sformowała wyprawę wojenną i wyruszyła, by szukać zemsty. Dotarli oni do Posterunku Słonecznego Źródła, lecz większość członków eskapady została zabita przez Złamanych. Dranosh znajdował się pośród nielicznych, którzy przeżyli rzeź - odniósł pewne rany, jednakże udało mu się uciec.

Zadania

Wrath of the Lich King

Saurfang the Younger

Saurfang w Awangardzie Kor'kron

Dranosh Saurfang pojawia się również w Northrend w dodatku Wrath of the Lich King, gdzie przybywa z Ofensywą Wojennej Pieśni. Jest on dowódcą Awangardy Kor'kron, fortecy u stóp Angratharu Bramy Przekleństwa. Wydaje się, że odziedziczył zbroję po swym ojcu, Wysokim Nadzorcy Saurfangu: "Mój ojciec darował mi swą zbroję bojową i topór. Niedługo zrobię z nich dobry użytek." Jego imię, Dranosh, pojawia się w Cytadeli Lodowej Korony i oznacza "serce Draenoru" w języku orków.

Podczas bitwy o Angrathar Bramę Przekleństwa Dranosh ulega Królowi Liszowi, a jego dusza zostaje przejęta przez Ostrze Mrozu na chwilę przed tym, jak Starszy Aptekarz Putress wyzwala swą Nową Plagę. Po bitwie gracze są proszeni przez Alexstraszę, by zabrali jego strzaskaną zbroję i zabrali ją do jego jca.

Zadania

Nieumarły

Główny artykuł: Deathbringer Saurfang

Jedna z wizji podczas spotkania z Yogg-Saronem pokazuje Króla Lisza, Spalonego Bohatera i Zawróconego Bohatera, którzy, jak sądzono, byli Bolvarem Fordragonem i Dranoshem Saurfangiem. Ostatecznie stało się jasne, że Przynoszący Śmierć w Cytadeli Lodowej Korony, opisany jako najpotężniejszy rycerz śmierci Króla Lisza, jest w rzeczywistości Dranoshem Saurfangiem wskrzeszonym z martwych w służbie Plagi.

Cytaty

  • Powstańcie, synowie Hordy! Krew i chwała na nas czekają! Lok'tar ogar! Za Hordę!

Ciekawostki

  • Głos Dranosha Saurfanga należy do Chrisa Metzena.

Linki zewnętrzne

Nagrand Smocze Cmentarzysko

Więcej od Wikii

Losowa wiki