Fandom

WoWWiki

Dragon Aspect

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

  Icon-time.svg Ten artykuł wymaga aktualizacji - informacje w nim zawarte są przedawnione. Jeżeli jesteś w stanie nam pomóc i uzupełnić ten artykuł, to kliknij przycisk Edytuj w menu tej strony i podziel się swoją wiedzą. Pamiętaj, że musisz być zalogowany, aby zmieniać treść na WoWWiki.

Smocze Aspekty (lub Wielkie Aspekty albo po prostu Aspekty) to przywódcy pięciu smoczych stad, którzy zostali stworzeni przez tytanów ze smoka znanego jako Galakrond. Tytani wzmocnili piątkę smoków, każdemu dając szczególne moce, by prowadziły one smocze stada i pilnowały starożytnego Kalimdoru i jego ewolucji (w tym czasie był to jeden wielki kontynent w Azeroth).

Smocze Aspekty

Potężny brązowy smok wybrany przez Aman'Thula, by strzegł samego czasu i pilnował wiecznie zmieniających się ścieżek losu i przeznaczenia.
Czerwony lewiatan wybrany przez Eonar, by strzegła wszystkich żywych stworzeń na świecie.
Smukła zielona smoczyca i młodsza siostra Alexstraszy, wybrana przez Eonar by strzec rosnących dziczy świata z jej zielonego królestwa, Szmaragdowego Snu.
Niebieski smok wybrany przez Norgannona jako strażnik magii i wiedzy tajemnej.
Potężny czarny jaszczur wybrany przez Khaz'gorotha, który otrzymał władzę nad ziemią i głębinami świata. Oszalał od podszeptów Starych Bóstw i doprowadził niebieskie stado smoków na skraj zniszczenia. Obecnie jest znany jako Deathwing.

Aspekty w World of Warcraft

Wszystkie Aspekty pojawiają się w pewnej formie:

Więcej w Fandom

Losowa wiki