Disenchant

Dyskusja0 Share

  Blizz construction sign.png Ten artykuł wymaga uzupełnienia. Jeżeli jesteś w stanie nam pomóc i dodać brakujące informacje, to kliknij przycisk Edytuj w menu tej strony i podziel się swoją wiedzą. Pamiętaj, że musisz być zalogowany, aby zmieniać treść na WoWWiki.

Odklinanie wydobywa magiczne elementy z dobrej jakości lub lepszych gatunków broni oraz zbroi.

Warning.png
Przed użyciem zapamiętaj - przedmiot poddany działaniu tej umiejętności zostaje zniszczony i nie można go już odzyskać.

Czar ten transmutuje pancerze i broń w ingrediencje, takie jak kryształy, odłamki, esencje czy pyły. Mogą one być później użyte w recepturach profesji zaklinanie. Odklinanie jest umiejętnością dostępną jedynie dla graczy, którzy opanowali zaklinanie.

Wymagany poziom Zaklinania

Poziom zaklinania określa na jakich przedmiotach (pod względem ich poziomu) gracz może użyć umiejętności odklinanie.

' i '
Enchanting Wymagany
poziom
Poziom
przedmiotu
1 1-15 1-20
25 16-20 21-25
50 21-25 26-30
75 26-30 31-35
100 31-35 36-40
125 36-40 41-45
150 41-45 46-50
175 46-50 51-55
200 51-55 56-60
225 56-64* 61-99
275 64-70 100-120
'
Enchanting Wymagany
poziom
Poziom
przedmiotu
225 56-60 61-89
300 60 90-92
300 70 100-151
* Istnieje kilka wyjątków.

Przedmioty o jakości epickiej o poziomie niższym niż 61 wpadają do kategorii niecodziennej / rzadkiej.

Materiały otrzymywane podczas odklinania

Typ oraz ilość różnych elementów otrzymywanych z odklinania różni się w zależności od typu przedmiotu (pancerz lub broń), poziomu przedmiotu oraz jakości. W większości wypadków występują poniższe zasady:

  • Pył otrzymywany jest zazwyczaj z pancerzy (75%) i broni (20%) '
  • Esencja otrzymywany jest zazwyczaj z broni (75%) i pancerzy (20%) '
  • Odłamek otrzymywany jest zazwyczaj z ekwipunku ' (97-100%), przedmiotów ' o poziomie 55 lub mniejszym (100%, 2-4x) oraz czasami z ekwipunku ' (3-5%)
  • Kryształ otrzymywany jest zazwyczaj z ekwipunku ' o poziomie 56+ (100%) i bardzo rzadko z ekwipunku ' (~0.5%)

Przedmioty nie podlegające odklinaniu

Nie na wszystkich przedmiotach niecodziennych, rzadkich lub epickich można użyć procesu odklinania. Istnieje kilka wyjątków:

  • Przedmioty, których nie można wyekwipować
  • Przedmioty zużywalne, takie jak np. [Twilight Trappings]
  • Różdżki stworzone podczas zaklinania
  • Przedmioty potrzebne do zadań
  • Przedmioty kupione od handlarzy typu BoP, łącznie z nagrodami PvP i nagrodami za reputację u frakcji

Zobacz także