FANDOM

Deathknell to niewielka osada Opuszczonych leżąca w dobrze strzeżonej dolinie na północ od Lasu Srebrzystych Sosen na Polanach Tirisfal, która służy za obszar startowy dla Opuszczonych. Jednym z najważniejszych celów obywateli Deathknell jest zapewnienie surowców naturalnych, których potrzebują do przeżycia, głównie złota. Kopalnia złota na północnym zachodzie została zajęta przez pająki, a lud wsi regularnie próbuje ją oczyścić, by móc rozpocząć wydobycie cennych metali. W tym samym czasie mieszkańcy robią też, co mogą, by stawić czoła Pladze i Szkarłatnej Krucjacie.

Kierując się Wiedzą, Deathknell jest unikatem wśród miast Opuszczonych ze względu na swoją nazwę. Przeważnie miejscowości opanowane przez rebelianckich nieumarłych Królowej Banshee przejęły nazwę z dni bycia centrami ludzkiej cywilizacji, podczas gdy Deathknell zostało nazwane z powodu obecnego stanu. Dolina jest strzeżona przez licznych Elitarnych Strażników Śmierci.

Kościół w Deathknell jest jedną z głównych baz popularnego wśród Opuszczonych Kultu Zapomnianego Cienia.

Wrogowie DeathknellEdytuj

PlagaEdytuj

Głównym zagrożeniem dla osady Deathknell jest Plaga, lub, jak nazywają jej członków mieszkańcy, "Bezmyślni". Północna część wsi została opanowana przez Plagę, a Opuszczeni okopali się na południu najlepiej, jak mogli, często wysyłając grupy bojowe, by przegonić wrogich nieumarłych i poszukiwać ekwipunku w opuszczonym mieście.

Szkarłatna KrucjataEdytuj

Oddział Szkarłatnej Krucjaty założył obóz na południowy wschód od miasta, skąd wyprowadza liczne ataki na mieszkańców Deathknell, jak i na Plagę. Często wymieniane są ważne informacje między obozem a Szkarłatnym Klasztorem na dalekim wschodzie, rodząc pytania o prawdziwe motywy obecności sił ludzi w regionie.

MieszkańcyEdytuj

StrażnicyEdytuj

HandlarzeEdytuj

NauczycieleEdytuj