Fandom

WoWWiki

Death knight glyphs

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Klasy Death knight Druid Hunter Mage Monk Paladin Priest Rogue Shaman Warlock Warrior
Opis klasy Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Zaczynając: Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Taktyki: Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Rasy grywalne: Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Zadania: Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Umiejętności: Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Talenty: Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Glify: Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Nauczyciele: Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Zestawy zbrój: Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Poradnik PvE: Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Poradnik PvP: Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr
Użyteczne Makra: Dk Dr Hu Ma Mo Pa Pr Ro Sh Wl Wr

Glify dla dostępne dla rycerza śmierci tworzone przy użyciu inskrypcji.

Większe glify

GlifPoziomFunkcja
[Glyph of Anti-Magic Shell]55Zwiększa czas trwania czaru Anti-Magic Shell o 2 sekundy.
[Glyph of Heart Strike]55Umiejętność Heart Strike zmniejsza prędkość poruszania się wroga o 50% na okres 10 sekund.
[Glyph of Dancing Rune Weapon]55Zwiększa czas trwania umiejętności Dancing Rune Weapon o 5 sekund.
[Glyph of Dark Death]55Zwiększa obrażenia zadawane przez czar Death Coil o 15%.
[Glyph of Disease]55Umiejętność Pestilence odświeża czas trwania chrób nałożonych na cel do ich maksymalnego czasu trwania.
[Glyph of Howling Blast]55Umiejętność Howling Blast dotyka cel również umiejętnością Frost Fever.
[Glyph of Hungering Cold]55Użycie umiejętności Howling Blast zmniejsza koszt użycia czaru Hungering Cold o 40 punktów mocy runicznej.
[Glyph of Blood Strike]55Umiejętność Blood Strike wyrządza dodatkowe 20% obrażeń spętanym celom.
[Glyph of Bone Shield]55Dodaje dwa dodatkowe ładunki do umiejętności Bone Shield.
[Glyph of Unholy Blight]55Wydłuża czas trwania umiejętności Unholy Blight o 10 sekund.
[Glyph of Chains of Ice]55Umiejętność Chains of Ice zadaje również 144-150 obrażeń od Zimna powiększone o siłę ciosu.
[Glyph of Dark Command]55Zwiększa szansę poprawnego zadziałania umiejętności Dark Command o 8%.
[Glyph of Death and Decay]55Czar Death and Decay zadaje 20% więcej obrażeń.
[Glyph of Death Grip]55Zadając cios ostateczny postaci, na której możesz zdobyć doświadczenie lub honor, czas chłodzenia umiejętności Death Grip zostaje wyzerowany.
[Glyph of Death Strike]55Zwiększa obrażenia zadawane czarem Death Strike o 2% na każde 2 posiadane w tym czasie punkty mocy runicznej (do maksymalnego poziomu 25%). Moc runiczna nie jest pochłaniana przez ten efekt.
[Glyph of Frost Strike]55Reduces the cost of your Frost Strike by 8.
[Glyph of the Ghoul]55Your Ghoul receives an additional 40% of your Strength and 40% of your Stamina.
[Glyph of Icebound Fortitude]55Icebound Fortitude now grants at least 30% damage reduction, regardless of defense skill.
[Glyph of Icy Touch]55Użycie umiejętności Icy Touch generuje dodatkowe 10 punktów mocy runicznej.
[Glyph of Plague Strike]55Umiejętność Plague Strike zadaje dodatkowe 20% obrażeń.
[Glyph of Obliterate]55Umiejętność Obliterate zadaje dodatkowe 20% obrażeń.
[Glyph of Rune Strike]55Zwiększa szansę ciosu krytycznego przy użyciu umiejętności Rune Strike o 10%.
[Glyph of Rune Tap]55Zwiększa leczenie umiejętności Rune Tap o 10% oraz również leczy drużynę na poziomie 10% ich maksymalnego zdrowia.
[Glyph of Scourge Strike]55Umiejętność Scourge Strike ma 25% szans na wywołanie umiejętności Blood Plague i Frost Fever.
[Glyph of Strangulate]55Skraca czas chłodzenia umiejętności Strangulate o 20 sekund.
[Glyph of Unbreakable Armor]55Zwiększa liczbę obrażeń pochłanianych przez umiejętność Unbreakable Armor o 20%.
[Glyph of Vampiric Blood]55Wydłuża czas trwania umiejętności Vampiric Blood o 10 sekund.

Mniejsze glify

GlifPoziomFunkcja
[Glyph of Corpse Explosion]55Każdy cel zabity przy użyciu umiejętności Corpse Explosion również wybucha. Efekt nie występuje częściej niż raz na 6 sekund.
[Glyph of Blood Tap]55Umiejętność Blood Tap nie zadaje obrażeń rzucającemu.
[Glyph of Death's Embrace]55Umiejętność Death Coil generuje 20 punktów mocy runicznej, gdy jest używana do leczenia.
[Glyph of Horn of Winter]55Umiejętność Horn of Winter trwa 60 sekund dłużej.
[Glyph of Pestilence]55Zasięg umiejętności Pestilence zwiększa się o 5 jardów.
[Glyph of Raise Dead]55Użycie umiejętności Raise Dead nie wymaga już używania reagentów.

Glify
Rycerz śmierci · Druid  · Łowca · Mag · Paladyn · Kapłan · Łotrzyk · Szaman · Czarnoksiężnik · Wojownik
Inskrypcja · Receptury Inskrypcji · Pomniejsze badanie inskrypcyjne

Więcej w Fandom

Losowa wiki