Wikia

WoWWiki

Darnassus (miasto)

2853strony na
tej wiki
Dyskusja0
Przymierze Darnassus
Darnassus TCG.jpg
TypStolica
Populacja15,000
RasyNight elfNight elf Nocne elfy
HighborneHighborne Szlachetnie urodzeni
WorgenWorgen Worgeni
HumanHuman Ludzie
DraeneiDraenei Draenei
Cenarius's childrenCenarius's children Cenarianie
Ancient Starożytni
Treant Treanty
Wisp Błędne Ogniki
Ustrój politycznyObrana Rada
WładcyIconSmall Tyrande.gif Tyrande Whisperwind
IconSmall Malfurion.gif Malfurion Stormrage
JęzykiDarnassiański, Wspólny
WyznaniaKult Elune, Starożytni, Druidczyzm
ZasobyZłoto, Polowanie, Drzewo
PrzynależnośćPrzymierze
LokacjaZachodnia część Teldrassil
StatusIstnieje
WierzchowiecSaber Szablokoty
Źródła: Lands of Mystery, 21-2

DarnassusIronforgeStormwind
TBC Exodar
Mists of Pandaria Świątynia Siedmiu Gwiazd
WoD Tarcza Burz

TBC Miasto Shattrath
Wotlk Legion Dalaran

OrgrimmarThunder BluffUndercity
TBC Silvermoon
Mists of Pandaria Świątynia Dwóch Księżyców
WoD Wojenna Włócznia

Jeśli szukasz frakcji, zobacz Darnassus (frakcja)

Darnassus jest stolicą Nocnych elfów z Przymierza. Wysoka kapłanka, Tyrande Whisperwind, rezyduje w Świątyni Księżyca, otoczona przez inne siostry Elune. W Cenarion Enclave, Arcydruid Fandral Staghelm prowadzi stowarzyszenie Cenarion Circle, często w bezpośredniej opozycji do jego znajomych druidów z Moonglade i do Tyrande.

Aura w mieście jest spokojna i nieco melancholijna. Nie ma się uczucia zamknięcia jak w Stormwind czy Ironforge, gdzie budynki są zgrupowane blisko siebie. Darnassus jest pod gołym niebem, a wdzięczne mosteczki łączą brzegi jeziora wokół budynków powodując znaczne odstępy między nimi. Głównym powodem małej populacji w mieście jest jego izolacja: Teldrassil jest małą wyspą z dala od mas Azerothu i jedynym sposobem by się tam dostać z innego kontynentu jest lot lub żegluga do Rut'theran village, malutkiej wioski i stamtąd przejście jarzącego się portalu do miasta. To jest bardzo dobre wyjście maskujące. Darnassus to stolica elfów i dlatego powinna być pogodna i cicha, trzymająca się tajemnicy i melancholijnych elementów kultury Nocnych elfów.

Historia

W następstwie Trzeciej wojny Nocne elfy musiały się przystosować do śmiertelnej egzystencji. Ich przystosowywanie było dalekie od łatwości i było wiele elfów, które przerażała perspektywa starzenia się, chorób i kruchości życia. Starali się odzyskać swoją nieśmiertelność, pewna liczba samowolnych druidów zaczęła spiskować aby posadzić specjalne drzewo, które przywróciłoby więź między ich duszami i wiecznym światem.

Wraz z zaginięciem Malfuriona, Fandral Staghelm - stał się przywódcą tych, którzy chcieli zasadzić nowe Drzewo świata - został nowym arcydruidem. On i jego druidzi błyskawicznie wyhodowali i zasadzili wspaniałe drzewo Teldrassil na burzowych wybrzeżach północnego Kalimdoru. Pod ich opieką drzewo wyrosło aż do chmur. Pośród półmroku konarów kolosalnego drzewa zakorzeniło się zdumiewające miasto - Darnassus. Jednak drzewo nie było zabezpieczone błogosławieństwem natury i wkrótce padło ofiarą zepsucia Płonącego legionu. Teraz fauna i korzenie Teldrassil są skażone pochłaniającą je ciemnością.

Nocne elfy i kultura

Ze swojej siedziby w Świątyni Księżyca, wysoka kapłanka Tyrande Whisperwind rządzi innymi kapłankami księżyca. W Cenarion Enclave, arcydruid Fandral Staghelm przewodniczy swoim kompanom druidom, w osobistej opozycji do rządów wysokiej kapłanki. Wartownikom (Sentinels) Darnassusu przewodzi Elanaria, którą łączą bliskie więzi z trenerami w Warrior's Terrace.

W World of Warcraft

WoW icon.gif Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w grze World of Warcraft.

Darnassus Map.jpg

Tarasy (enklawy)

Craftsmen's Terrace.jpg

Craftsmen's Terrace

Darnassus jest rozmieszczony na tarasach od północnej, wschodniej i południowej strony centralnej części jeziora.

Obrona

Każdy, od 1 do 70 poziomu, może czuć się bezpiecznie w Darnassus - możliwe, że jest to najbezpieczniejsze schronienie dla Przymierza w całej grze. Umocnienia są aż nadmiernie silne. Wielcy Starożytni (Ancients) chronią środkowe wejście, inni czekają wewnątrz miasta. Tradycyjnie wszędzie są strażnicy (sentinels) na 60 poziomie, oczywiście kilku stoi wciąż w tym samym miejscu gdy inni patrolują miasto, a elita myśliwych kręci się po mieście na robiących wrażenie kocich wierzchowcach. Oczywiście, najbardziej doświadczeni i najmocniejsi gracze zbierają się w stolicy, trenerzy i dawcy zadań są również gotowi do walki.

Najlepsza obrona miasta jest umiejscowiona przy wejściu do niego. Horda może się więc właściwie dostać do stolicy jedynie przez portal. Nawet jeśli przejdą obronę Rut'theran village, napotkają przeszkody w portalu. Nie tylko czterech strażników otoczy ich od razu, ale portal jest zlokalizowany blisko słynnego banku, który jest gniazdem aktywności Przymierza. Są tam npc na poziomie 70 i wiedzą dokładnie skąd może przyjść zagrożenie, dzięki nim nowi gracze mogą wyłączyć PvP lub schronić się, a bardziej doświadczeni przygotować się do bitwy.

Ważne miejsca

Temple of the moon.jpg

Świątynia Księżyca

World of Warcraft: Cataclysm

WorldMap-Darnassus-Cataclysm.jpg

Darnassus w Cataclysm

Worgen District (Cataclysm).jpg

Wygląd Dzielnicy Worgenów

Darnassus zdobywa małą dzielnice worgenów, zwaną Wyjący Dąb.

Źródła strony

http://wowwiki.com

Więcej od Wikii

Losowa wiki