Wikia

WoWWiki

Darnassus (miasto)

Dyskusja0
2608stron na
tej wiki
Alliance 32 Darnassus (miasto)
Darnassus
TypStolica
Populacja15,000
RasyIconSmall NightElf MaleIconSmall NightElf Female Nocne elfy
IconSmall Highborne MaleIconSmall Highborne Female Szlachetnie urodzeni
IconSmall Worgen MaleIconSmall Worgen Female Worgeni
IconSmall Human MaleIconSmall Human Female Ludzie
IconSmall Draenei MaleIconSmall Draenei Female Draenei
IconSmall Cenarian MaleIconSmall Cenarian Female Cenarianie
IconSmall Ancient Starożytni
IconSmall Wisp
Ustrój politycznyObrana Rada
WładcyWysoka kapłanka Tyrande Whisperwind
Malfurion Stormrage
JęzykiDarnassianski, Ogólny
WyznaniaKult Elune, Starożytni, Druidyzm
ZasobyZłoto, Polowanie, Dzrewo
PrzynależnośćSojusz
LokacjaTeldrassil
Źródła: Lands of Mystery, 21-2

DarnassusIronforgeStormwind
Bc icon Exodar
Mists-Logo-Small Shrine of Seven Stars
WoD-Logo-Small Karabor

Bc icon Shattrath City
Wrath-Logo-Small Dalaran

OrgrimmarThunder BluffUndercity
Bc icon Silvermoon City
Mists-Logo-Small Shrine of Two Moons
WoD-Logo-Small Bladespire Citadel

Jeśli szukasz frakcji, zobacz Darnassus (frakcja)

Darnassus jest stolicą Nocnych elfów z Przymierza. Wysoka kapłanka, Tyrande Whisperwind, rezyduje w Świątyni Księżyca (Temple of the Moon), otoczona przez inne siostry Elune. W Cenarion Enclave, Arcydruid Fandral Staghelm prowadzi stowarzyszenie Cenarion Circle, często w bezpośredniej opozycji do jego znajomych druidów z Moonglade i do Tyrande.

Aura w mieście jest spokojna i nieco melancholijna. Nie ma się uczucia zamknięcia jak w Stormwind czy Ironforge, gdzie budynki są zgrupowane blisko siebie. Darnassus jest pod gołym niebem, a wdzięczne mosteczki łączą brzegi jeziora wokół budynków powodując znaczne odstępy między nimi. Głównym powodem małej populacji w mieście jest jego izolacja: Teldrassil jest małą wyspą z dala od mas Azerothu i jedynym sposobem by się tam dostać z innego kontynentu jest lot lub żegluga do Rut'theran village, malutkiej wioski i stamtąd przejście jarzącego się portalu do miasta. To jest bardzo dobre wyjście maskujące. Darnassus to stolica elfów i dlatego powinna być pogodna i cicha, trzymająca się tajemnicy i melancholijnych elementów kultury Nocnych elfów.

Historia

W następstwie Trzeciej wojny Nocne elfy musiały się przystosować do śmiertelnej egzystencji. Ich przystosowywanie było dalekie od łatwości i było wiele elfów, które przerażała perspektywa starzenia się, chorób i kruchości życia. Starali się odzyskać swoją nieśmiertelność, pewna liczba samowolnych druidów zaczęła spiskować aby posadzić specjalne drzewo, które przywróciłoby więź między ich duszami i wiecznym światem.

Wraz z zaginięciem Malfuriona, Fandral Staghelm - stał się przywódcą tych, którzy chcieli zasadzić nowe Drzewo świata - został nowym arcydruidem. On i jego druidzi błyskawicznie wyhodowali i zasadzili wspaniałe drzewo Teldrassil na burzowych wybrzeżach północnego Kalimdoru. Pod ich opieką drzewo wyrosło aż do chmur. Pośród półmroku konarów kolosalnego drzewa zakorzeniło się zdumiewające miasto - Darnassus. Jednak drzewo nie było zabezpieczone błogosławieństwem natury i wkrótce padło ofiarą zepsucia Płonącego legionu. Teraz fauna i korzenie Teldrassil są skażone pochłaniającą je ciemnością.

Ludzie i kultura

Ze swojej siedziby w Temple of the Moon, wysoka kapłanka Tyrande Whisperwind rządzi innymi kapłankami księżyca. W Cenarion Enclave, arcydruid Fandral Staghelm przewodniczy swoim kompanom druidom, w osobistej opozycji do rządów wysokiej kapłanki. Wartownikom (Sentinels) Darnassusu przewodzi Elanaria, którą łączą bliskie więzi z trenerami w Warrior's Terrace.

W World of Warcraft

Darnassus Map

Tarasy (enklawy)

Craftsmen's Terrace

Craftsmen's Terrace

Darnassus jest rozmieszczony na tarasach od północnej, wschodniej i południowej strony centralnej części jeziora.

Obrona

Każdy, od 1 do 70 poziomu, może czuć się bezpiecznie w Darnassus - możliwe, że jest to najbezpieczniejsze schronienie dla Przymierza w całej grze. Umocnienia są aż nadmiernie silne. Wielcy Starożytni (Ancients) chronią środkowe wejście, inni czekają wewnątrz miasta. Tradycyjnie wszędzie są strażnicy (sentinels) na 60 poziomie, oczywiście kilku stoi wciąż w tym samym miejscu gdy inni patrolują miasto, a elita myśliwych kręci się po mieście na robiących wrażenie kocich wierzchowcach. Oczywiście, najbardziej doświadczeni i najmocniejsi gracze zbierają się w stolicy, trenerzy i dawcy zadań są również gotowi do walki.

Najlepsza obrona miasta jest umiejscowiona przy wejściu do niego. Horda może się więc właściwie dostać do stolicy jedynie przez portal. Nawet jeśli przejdą obronę Rut'theran village, napotkają przeszkody w portalu. Nie tylko czterech strażników otoczy ich od razu, ale portal jest zlokalizowany blisko słynnego banku, który jest gniazdem aktywności Przymierza. Są tam npc na poziomie 70 i wiedzą dokładnie skąd może przyjść zagrożenie, dzięki nim nowi gracze mogą wyłączyć PvP lub schronić się, a bardziej doświadczeni przygotować się do bitwy.

Ważne miejsca

Temple of the moon

Temple of the Moon

World of Warcraft: Cataclysm

Cata-Logo-Small Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w dodatku World of Warcraft: Cataclysm.
WorldMap-Darnassus-Cataclysm

Darnassus w Cataclysm

Worgen District (Cataclysm)

Wygląd Dzielnicy Worgenów

Darnassus zdobywa małą dzielnice worgenów, zwaną Wyjący Dąb.

Źródła strony

http://wowwiki.com

Więcej od Wikii

Losowa wiki