FANDOM

Szablon:Faction links

Jeśli szukasz w ogóle Trolli Mrocznej Włóczni, zobacz Darkspear tribe.

Trolle Mroczne Włóczni są plemieniem zesłanych trollów, które dołączyły do Thralla i Hordy. Obecnie Orgrimmar i wyspy Echowe zowią domem.

Historia Edytuj

Główny artykuł: Darkspear tribe#Historia

Reputacja Edytuj

Za większość zadań oferowanych w Durotarze, północnych Dławiących Pnączach, Zangarmarsh i na wyspach Echowych otrzymamy reputację u Mrocznych Włoczni.

Kawtermistrz Mrocznych Włóczni, Mistrz Uru'zin, znajduje się pośrodku Orgrimmaru (Orgrimmar Skyway). Bez względu na poziom reputacji sprzedaje Tabard Mrocznych Włóczni, którego można użyć do zdobywania reputacji w lochach.

Reputację można także zdobyć rywalizując w Argent Tournament (wymagany 80 poziom) lub używając Sen'jin Writ of Commendation z Molten Front (wymagany 85 poziom).

exalted z Mrocznymi Włóczniami jest jednym z wymagań by otrzymać tytuł Ambassadora Hordy.

Nagrody Edytuj

Na poziomie reputacji revered, Champion Uru'zin sprzedaje unikalną 16-miejscową sakwę.

Na exalted, Champion Uru'zin sprzedaje płaszcze na 35 poziom, dla graczy spoza rasy Trolli umożliwia kupno i jazdę na IconSmall RaptorRaprorach (Trolle mogą jeździć na nich bez względu na poziom reputacji). Raptory Mrocznych Włóczni można zakupić u Zjolnir w Wiosce Sen'jina w Durotarze. Nieopancerzone raptory są dostępne od 20 poziomu, a opancerzone raptory od 40.

Przedmiot Koszt Typ
Revered Darkspear Satchel 10Silver Sakwa
Exalted Darkspear Mantle 1Gold 90Silver 31Copper Płaszcz
Darkspear Cape 1Gold 89Silver 60Copper Płaszcz
Darkspear Shroud 1Gold 88Silver 86Copper Płaszcz
Exalted
(dla graczy spoza rasy Trolli)
Whistle of the Emerald Raptor 1Gold Wierzchowiec
Whistle of the Turquoise Raptor 1Gold Wierzchowiec
Whistle of the Violet Raptor 1Gold Wierzchowiec
Swift Blue Raptor 10Gold Wierzchowiec
Swift Olive Raptor 10Gold Wierzchowiec
Swift Orange Raptor 10Gold Wierzchowiec

Przypisy Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj