Fandom

WoWWiki

Dagran Thaurissan

2857stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Boss
Emperor Dagran Thaurissan
Image of Emperor Dagran Thaurissan
Tytuł <Emperor of Blackrock>
Płeć Mężczyzna
Rasa Krasnolud Ciemnego Żelaza (Humanoid)
Poziom 56 Elite
Życie
24,291
Reakcja Przymierze Horda
Przynależność
Lokacja
Status Zmarły
Do zabicia (WoW)

Imperator Dagran Thaurissan to elitarny krasnolud Ciemnego Żelaza poziomu 56 przebywający w instancji Podnóża Czarnej Skały.

Dagran Thaurissan, potomek Thana Czarownika Thaurissana i Modgud władał klanem Ciemnego Żelaza za pomocą magii, charyzmy i żelaznej woli. Nawet będąc władcą swego klanu był on, jak wszystkie krasnoludy Ciemnego Żelaza, sługą Ragnarosa. Imperator rządził swymi ludźmi nie z miasta założonego przez swego przodka (Shadowforge), lecz z podnóży Czarnej Skały, nieopodal wejścia do domeny Ragnarosa, Stopionego Rdzenia. Sługi Imperatora rozprzestrzeniły się po podnóżach Czarnej Skały, jak również po sąsiednich Płonącym Wąwozie i Płonących Stepach. Ma on również swoich przedstawicieli w Gnomeregan, gdzie wspiera samozwańczego władcę miasta, Sicco Thermaplugga.

Imperator porwał córkę króla Magniego Bronzebearda, księżniczkę Moirę Bronzebeard, ale traktował ją z szacunkiem jaki należał jej się z racji urodzenia, a także z dobrocią i uczuciem. Moira wkrótce go pokochała i poślubiła.

Imperator został zabity przez oddział ratunkowy wysłany przez króla Magniego, który myślał, iż Moira przetrzymywana jest przez Dagrana wbrew swojej woli. Moira, która była w ciąży, już po jego śmierci urodziła ich syna, Dagrana Thaurissana II, w którego żyłach płynie krew Bronzebeardów i Ciemnego Żelaza, dziedzica tronów Czarnej Skały i Ironforge.

Z niewiadomych przyczyn, pomimo iż wszystkie lochy, włącznie z Blackrock Depths, zostały zmienione po wyjściu World of Warcraft: Cataclysm, imperator Dagran Thaurissan wciąż żyje i wraz ze swą żoną nadal jest finałowym bossem instancji. Dlaczego został pominięty, pomimo że według historii został zabity, a Moira znajduje się obecnie w Ironforge, jako członek Rady Trzech Młotów, pozostaje zagadką.

Dungeon Journal

Imperator Dagran Thaurissan włada z księżniczką Moirą z wrogiego klanu Bronzebeardów u boku. Rozgorzała debata czy jego małżonka została uwiedziona za pomocą magii czy też z własnej woli poślubiła wroga. Niezależnie od tego co jest prawdą, obecność Thaurissana nie wróży dobrze jego klanowi. Dopóki pozostaje przy życiu, krasnoludy Czarnego Żelaza będą pionkami Ragnarosa i będą stanowić śmiertelne zagrożenie dla królestw Azerothu.

Umiejętności

  • Avatar of Flame - otacza rzucającego płomieniami na 10 sekund, dając mu niewrażliwość na magię i umiejętność zadawania 170-230 obrażeń od ognia każdemu atakującemu wrogowi.
  • Hand of Thaurissan - zadaje 240 obrażeń od ognia wrogowi, ogłuszając go na 5 sekund.

Konieczne jest zabicie wszystkich wrogów w sali tronowej przed zaatakowaniem Imperatora, inaczej wszyscy rzucą się na gracza, który zaatakuje. 3 graczy na poziomie 70 powinno bez problemu wytrzymać atak wszystkich mobów w komnacie.

Zadania

Zdobycze

Cytaty

  • (Na początku walki) Przybądźcie wspomóc Tron!
  • (Zabijając gracza) Pokłoń się królowi, dziecino! (eng. Hail to the king, baby! - odniesienie do gry Duke Nukem i/lub filmu Armia Ciemności)

Linki zewnętrzne

Więcej w Fandom

Losowa wiki