FANDOM

Imperator Dagran Thaurissan to elitarny krasnolud Ciemnego Żelaza poziomu 56 przebywający w instancji Podnóża Czarnej Skały.

Dagran Thaurissan, potomek Thana Czarownika Thaurissana i Modgud władał klanem Ciemnego Żelaza za pomocą magii, charyzmy i żelaznej woli. Nawet będąc władcą swego klanu był on, jak wszystkie krasnoludy Ciemnego Żelaza, sługą Ragnarosa. Imperator rządził swymi ludźmi nie z miasta założonego przez swego przodka (Shadowforge), lecz z podnóży Czarnej Skały, nieopodal wejścia do domeny Ragnarosa, Stopionego Rdzenia. Sługi Imperatora rozprzestrzeniły się po podnóżach Czarnej Skały, jak również po sąsiednich Płonącym Wąwozie i Płonących Stepach. Ma on również swoich przedstawicieli w Gnomeregan, gdzie wspiera samozwańczego władcę miasta, Sicco Thermaplugga.

Imperator porwał córkę króla Magniego Bronzebearda, księżniczkę Moirę Bronzebeard, ale traktował ją z szacunkiem jaki należał jej się z racji urodzenia, a także z dobrocią i uczuciem. Moira wkrótce go pokochała i poślubiła.

Imperator został zabity przez oddział ratunkowy wysłany przez króla Magniego, który myślał, iż Moira przetrzymywana jest przez Dagrana wbrew swojej woli. Moira, która była w ciąży, już po jego śmierci urodziła ich syna, Dagrana Thaurissana II, w którego żyłach płynie krew Bronzebeardów i Ciemnego Żelaza, dziedzica tronów Czarnej Skały i Ironforge.

Z niewiadomych przyczyn, pomimo iż wszystkie lochy, włącznie z Blackrock Depths, zostały zmienione po wyjściu World of Warcraft: Cataclysm, imperator Dagran Thaurissan wciąż żyje i wraz ze swą żoną nadal jest finałowym bossem instancji. Dlaczego został pominięty, pomimo że według historii został zabity, a Moira znajduje się obecnie w Ironforge, jako członek Rady Trzech Młotów, pozostaje zagadką.

Dungeon JournalEdytuj

Imperator Dagran Thaurissan włada z księżniczką Moirą z wrogiego klanu Bronzebeardów u boku. Rozgorzała debata czy jego małżonka została uwiedziona za pomocą magii czy też z własnej woli poślubiła wroga. Niezależnie od tego co jest prawdą, obecność Thaurissana nie wróży dobrze jego klanowi. Dopóki pozostaje przy życiu, krasnoludy Czarnego Żelaza będą pionkami Ragnarosa i będą stanowić śmiertelne zagrożenie dla królestw Azerothu.

UmiejętnościEdytuj

  • Avatar of Flame - otacza rzucającego płomieniami na 10 sekund, dając mu niewrażliwość na magię i umiejętność zadawania 170-230 obrażeń od ognia każdemu atakującemu wrogowi.
  • Hand of Thaurissan - zadaje 240 obrażeń od ognia wrogowi, ogłuszając go na 5 sekund.

Konieczne jest zabicie wszystkich wrogów w sali tronowej przed zaatakowaniem Imperatora, inaczej wszyscy rzucą się na gracza, który zaatakuje. 3 graczy na poziomie 70 powinno bez problemu wytrzymać atak wszystkich mobów w komnacie.

ZadaniaEdytuj

ZdobyczeEdytuj

CytatyEdytuj

  • (Na początku walki) Przybądźcie wspomóc Tron!
  • (Zabijając gracza) Pokłoń się królowi, dziecino! (eng. Hail to the king, baby! - odniesienie do gry Duke Nukem i/lub filmu Armia Ciemności)

Linki zewnętrzneEdytuj